Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ringtone via sms naar vast toestel

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-11 00:24
Ik heb een Siemens S150 gekocht met daarop de mogelijkheid volgens de handleiding om d.m.v. een SMS met "bijlage" een andere ringtoon op de handset (en basisstation?) te krijgen. Er wordt ook verwezen naar my-siemens.com/ringtones maar daar loop ik uiteindelijk ook vast.

Ik kan al wel sms versturen en ontvangen naar GSM's maar ik kan geen site vinden die een ringtoon naar een vast nummer kan verzenden.

Kan dit ook op een andere manier? Of een site waar dit wel mogelijk is?
Of andere tips op dit gebied?

Van de ringtones die standaard op het toestel zitten wordt je namelijk niet echt vrolijk.

Wilfred

Verwijderd

Zover ik weet is dat alleen nog mogelijk via my-siemens.com. Ik weet alleen niet of KPN het versturen van ringtones ook ondersteund?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 10:12:
Zover ik weet is dat alleen nog mogelijk via my-siemens.com. Ik weet alleen niet of KPN het versturen van ringtones ook ondersteund?!
Dit is toch gewoon een smsje met code's e.d.?
Dan word ie denk ik gewoon doorgestuurd en je telefoon kan er dan iets mee. Ringtone opslaan bijv.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:30

samo

yo/wassup

ik geloof dat je die sms ontvangst moet aanvragen aan KPN...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• arene
SMS aanvragen doe je door een sms te versturen vanaf je vaste toestel. Dan weet de centrale dat jij ook sms'jes kan ontvangen.
Zoals ik al zei werkt dat perfect.
Overigens: ook als je het niet aanvraagt kun je toch sms'jes verzenden naar een vast toestel(nummer); het bericht wordt dan voorgelezen met zo'n blikken stem.

En ik begrijp ook wel dat het een sms met codes is. Maar de vraag is en was:
Hoe kan ik zorgen dat er zo'n sms'je naar mijn vaste telefoon wordt verzonden.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 11:22

Pogostokje

* twiet *

Het probleem is waarschijnlijk dat veel websites enzo de nummerreeksen van vaste telefoons niet herkennen. Misschien kan je een toon naar je mobiel sturen en dan zelf maar doorsturen naar je eigen vaste telefoon?

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• arene
Ja inderdaad. Vaak staat er zelfs al 06 vooringevuld.
En doorsturen lukt vanaf mijn Siemens C55 in ieder geval niet. Dat sms'je komt nooit aan.

• arene
We zijn nu bijna een jaar verder. Iemand suggesties?
Pagina: 1