[WinXP] Foto's -> kopieren naar -> email ontvanger

Pagina: 1
Acties:

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-05 08:33

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Als ik met rechts op een foto klik en kies kopieren naar email ontvanger, dan wordt er wel gevraagd of ik de foto's wil verkleinen, maar vervolgens wordt er geen mail geopend of iets anders..... er gebeurd helemaal niets...
Deze laptop is geupgrade naar xp pro en office is al opnieuw geïnstalleerd... moet ik die link bij send to soms veranderen? Of is er een simpelere oplossing?
Groeten en bedankt,
Jan-Willem

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

kijk's bij je internet instellingen en dan bij programma's of er wel een standaard mail client ingesteld staat.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 01:44

RammY

Dát!

als je nu es een snelkoppeling maakt naar mailto:naam@domein.extensie en die in je sendto map plakt.. werkt dat niet?

/edit

hmm blijkbaar werkt dit truckje niet want de snelkoppeling komt niet in het snelmenu te staan :X

[ Voor 32% gewijzigd door RammY op 08-07-2003 11:22 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Kies je dat ie hem moet verkleinen of niet? want je MOET eerst die keuze maken ;)

**btw weet iemand misschien hoe je die vraag wegkrijgt, want ik wil mijn plaatjes versturen zoals ze zijn, en niet met extra compressie van MS**

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
SaiBork schreef op 08 July 2003 @ 11:19:
Kies je dat ie hem moet verkleinen of niet? want je MOET eerst die keuze maken ;)

**btw weet iemand misschien hoe je die vraag wegkrijgt, want ik wil mijn plaatjes versturen zoals ze zijn, en niet met extra compressie van MS**
Of ik verkleinen kies of niet... het maakt niet uit.

Ik heb al wel een nieuwe link gemaakt in de Sendto map (had ik gevonde op de microsoft site)... moest je een snelkoppeling maken naar outlook met de schakelopties /c int.note dacht ik zo uit mn hoofd...
dat werkt wel met 1 foto, maar als je meerdere foto's selecteerd en wilt verzenden dan zet ie dr toch maar 1 attachment (foto) in.
Ik vind UPGRADES verschrikkelijk, maja de directrice wou PERSE een upgrade en die heeft ze gekregen ook.... })

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

JanW23 schreef op 08 July 2003 @ 11:33:
[...]
Of ik verkleinen kies of niet... het maakt niet uit.

Ik heb al wel een nieuwe link gemaakt in de Sendto map (had ik gevonde op de microsoft site)... moest je een snelkoppeling maken naar outlook met de schakelopties /c int.note dacht ik zo uit mn hoofd...
dat werkt wel met 1 foto, maar als je meerdere foto's selecteerd en wilt verzenden dan zet ie dr toch maar 1 attachment (foto) in.
Ik vind UPGRADES verschrikkelijk, maja de directrice wou PERSE een upgrade en die heeft ze gekregen ook.... })
Je hebt altijd mensen die bang zijn voor nieuwe technieken......... :|
Maar heb je nou die standaard mailclient al geprobeerd?
Dan moet het namelijk gewoon werken.

Wat je nu doet is direct outlook aanspreken. werkt ook wel maar niet altijd even geweldig (1 foto maar in jouw geval dus).

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
possamai schreef op 08 July 2003 @ 11:44:
[...]

Je hebt altijd mensen die bang zijn voor nieuwe technieken......... :|
Maar heb je nou die standaard mailclient al geprobeerd?
Dan moet het namelijk gewoon werken.

Wat je nu doet is direct outlook aanspreken. werkt ook wel maar niet altijd even geweldig (1 foto maar in jouw geval dus).
Ik zal het morgen even proberen! Dan krijg ik dr laptop weer. Als het niet werkt hoor je het snel genoeg.

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Dit is jammer..... bij de eigenschappen van internet explorer staat microsoft outlook al als standaard en het is dus nog steeds niet goed. Andere sugesties???

• JanW23

JanW23

Mine mine mine mine

Topicstarter
Ik heb het nog steeds niet aan de praat. Het vreemde is dat de optie Add to Zip and e-mail weer WEL werkt :s
Soms kan je echt moe worden van sommige kleine dingetjes. Ik hoop dat jullie zijn opgestaan met goeie en frisse ideeën!
Pagina: 1