Toon posts:

processor doet raar

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Specs van Dusty001

Pentium 4 2.4 MHZ 800 fsb

2keer 256ddr

p875 neo moederbord

2 harde schijven

Mijn processor doet raar vind ik hij draait op 1600 mhz en om de 2 sec op 2000 mhz terwijl ik niks doe en terwijl er geen programma op staat.
Ik hoor het ook aan mijn koeler eens draait hem normaal en 2 sec daarne geeft hij zo een stootje dat hij raper draait en 2 sec daarna weer normaal.

Ik heb vcore van msi die dat al mijn gegevens meet bv temperatuur en snelheid.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Ga toch maar eerst slapen (of ben je net opgestaan? :P), ik ontcijfer met moeite wat je schijft hier. Lees wanneer je weer wakker bent mijn vorige sluitpost nog eens goed door.

Met "specs" bedoel ik een beetje duidelijke omschrijving van je specs. Je hoeft niet te overdrijven met lappen tekst over een enkel onderdeel, maar hier staat dus niet eens hoe snel je geheugen is en van welk merk je mobo is (al weet ik zo dat de Neo van MSI is..).

Wat voor koeler, wat zijn je voltages en temps? Eerst wat meer info verzamelen voor je weer een nieuw topic opent...

En controleer de snelheid van je cpu met wcpuid (menu Tweaks > real time clock checker). Kijk of de snelheid daar ook wisselt, wcpuid zou ik persoonlijk iets meer vertrouwen dan een vaag MSI progje.

Staat je FSB in je bios überhaupt wel goed eigenlijk?

[ Voor 7% gewijzigd door Mentalist op 08-07-2003 05:51 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.