Toon posts:

Fritz ?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een buitenlander biedt op mijn werk een ISDN-kaartje van het merk Fritz :? voor weinig te koop aan. Is er iemand die kan zeggen hoe goed dat merk is ? Of kan ik beter voor wat meer centen gewoon een Dynalinkie halen.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:03

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens mij is die goed genoeg voor een simpel isdn lijntje, er zijn namelijk niet zoveel verschillen.

Alleen de drivers kunnen verschillen, maar ik heb een paar testen gelezen in de C'T en daar kwam ie goed uit.

Whatever.

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
euhm, als je onder linux wilt gaan draaien raad ik een teles kaart aan... ik heb ook een aantal wazuhge kaarten gehad, maar onder linux waren ze niet vooruit te branden... teles dr in, en surfen maar :)

• RdamRobin
  • Laatst online: 15-05-2025
www.avm.de daar vind je alles wat je nodig hebt, ik heb er mee gewerkt, en zijn prima kaartjes, (al waren het maar twee) heb er geen problemen mee gehad

Verwijderd

Fritz is 1 van de duurste en beste ISDN kaarten die ik ooit gebruikt heb en heb er veel gebruikt :P

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Probleemloze kaart, probleemloze installatie, wat wil je nog meer ?

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

we hebben ze volgens mij op school in een netwerk, werkt net zo goed als een gerard

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Fritz is in Nederland niet bekend, maar in Duitsland (voorloper op ISDN gebied) een gewaardeerde kaart, zeker zo goed als Teles. Teles heeft voor mij afgedaan, omdat de drivers niet overweg konden met een dual proc setup.

Verwijderd

Ik heb zelf een probleemloze Teles kaart. Iedereen schijnt daar veel gezeur mee te hebben. Over Fritz hoor ik eigenlijk alleen maar positieve dingen, ook in de PC Welt schrijven ze er zeer positief over. Dus wat let je ?

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Fritz! is _het_ ISDN spul in Duitsland, is daar echt erg huge. iedere PC-boer op de hoek heeft die dingen.

Ik heb hier zelf een Fritz! Box USB staan, doettut vlekkeloos. Nu nog onder Linux... :(

Saillant detail, Teles kent geen hond in duitsland... (Is ook een duits bedrijf, net zoals AVM....)

Aannames zijn fataal.

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Hier verkoop Alternate het (das natuurlijk een duitse zaak). Op Tweakers moet ergens een review staan van een USB-versie, kwam er volgens mij goed uit...

One of the animals has left its cage today.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Fritz? Heinz!

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.vu.nl/~eriks/Pics/heinz2.jpg

Join TeamBVD!

Pagina: 1