SWEET MOTHER OF ALL THAT'S GOOD AND PURE

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• justanotheruser
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-12-2025
okee, kan iemand het volgende verklaren:

Ik ben dus redelijk autogek.....dat is te verklaren, namelijk ieder z'n hobby,

maar ik heb vanavond (sorry dat ik jullie jaloers moet maken) gereden in een 2003 Mercedes Benz E500 (102.000 eurotjes op rubber)

hoe kan het zijn dat ik nu niet meer kan slapen van de adrenaline ???

en ps...... wie wil een wedstrijdje "wie heeft de vetste auto mogen rijden" ?

To Tweak Or Not To Tweak

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:02

DUX

blijft ook nu voor Oranje

offtopic:
Dit een beetje Huiskamer, vind je niet? In ieder geval geen Wetenschap & Levensbeschouwing. By the wat, je caps lock stond vast.
.

Door snelle gedachtes en opgewondenheid wordt slapen vermoeilijkt he...Te snelle bloedstroom en teveel gedachtes om tot het slapen over te gaan.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• justanotheruser
aha......... how do i remedy that ??

[ Voor 6% gewijzigd door justanotheruser op 08-07-2003 00:44 ]

To Tweak Or Not To Tweak

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
justanotheruser schreef op 08 July 2003 @ 00:40:
okee, kan iemand het volgende verklaren:

Ik ben dus redelijk autogek.....dat is te verklaren, namelijk ieder z'n hobby,

maar ik heb vanavond (sorry dat ik jullie jaloers moet maken) gereden in een 2003 Mercedes Benz E500 (102.000 eurotjes op rubber)

hoe kan het zijn dat ik nu niet meer kan slapen van de adrenaline ???
Omdat dit topic waarschijnlijk heel snel op slot gaat, en jij een tik op de vingers krijgt vanwege CAPS-misbruik vrees ik ;) .
en ps...... wie wil een wedstrijdje "wie heeft de vetste auto mogen rijden" ?
Ik heb wel eens in een frietkot gereden. Kan het vetter?

Zo, en nu kan-ie wel dicht denk ik :Y) .

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

zelf in gereden of erin meegereden? anders kan ik ook wel wat moois schrijven hier, en dat je nieyt meer kunt slapen is vrij normaal, denk ik. adrenaline beats them all! probeer gewoon melk te drinken en dan zou het na verloop van tijd moeten afnemen. (heb ik me laten vertellen) veel suc6 met slapen

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

erg leuk voor je ...... maar niet echt WL stuff .... meer FoK

... MMORPG Addict.

• justanotheruser
zelf erin gereden....... ik heb niet in veel dikke auto's gereden.....dus heb ik geen punt van referentie, maar dit was echt wel heel oké........ (pas geleden mini one ... das ook fun trouwens)

To Tweak Or Not To Tweak

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Het is inderdaad een vette bak, kan ik me voorstellen.
Daarmee kan ik er in komen dat je nu te opgefokt bent om te gaan slapen, want het is best wel een kick om in een dergelijke bak te mogen rijden.
Heb zelf ooit eens 1 keertje het stuur in handen mogen hebben van een Audi A6 2.7 Bi-Turbo, de eerste in Nederland. Da's ook wel heel heftig.

Ik rij nu zelf in een Volvo 850, dat vind ik toch ook al wel een heftige bak voor mijn doen.
En tja, ik ken een gozer (komt vaak in mijn stamkroeg) die inmiddels de volgende auto's heeft, of heeft gehad: Ferrari 550 Maranello, Ferrari 360 Spider, Porsche 911 Carrera 4, Chrysler (of Dodge, is hetzelfde) Viper GTS Coupe, Diverse AMG Mercedes Benz'en (o.a. een 4 liter M-klasse, en een S400 Diesel met 350 PK ofzoiets) en nog een aantal verschillende Volvo's (R-types, C70 Cabrio etc..)...

Kun je nagaan hoe opgefokt ik was als ik weer een nieuwe aanwinst van hem zag staan bij de kroeg.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het is maar een auto hoor... Een vervoermiddel. Kom dus eens met beide beentjes op de grond ;).

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 01:02 ]

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Genghis Khan schreef op 08 July 2003 @ 01:01:
Het is maar een auto hoor... Een vervoermiddel. Kom dus eens met beide beentjes op de grond ;).
I agree. Ik heb het nooit gesnapt wat mensen met van die auto's willen die 300Km/h kunnen... wat is er interessant aan? het risico? ik snap de kick ervan neit... vind het gewoon dom.

Een auto is en blijft een vervoersmiddel. hoe je het ook went of keert... het is om van A naar B te gaan. waar B ligt moet je zelf weten.

patsmode: heb een keer in een Rolls Royce gereden naast de bestuurder... HEERLIJK zat dat ding en nog stil ook van binnen :D

heb geen rijbewijs

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Right... echt Wetenschap en Levensbeschouwing, dat is meteen duidelijk.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Geen W&L.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.