Toon posts:

[XP] Bluescreen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een probleem. Ik krijg een bluescreen telkens ik iets doe wanneer er program veel cpu begint te vragen. In het begin duurt het ongeveer 2 minuten vooraleer iets deftig werkt. Dus XP is mooi opgestart, alles is klaar. Ik druk op internet exploren en hij wacht 2 minuten om op te starten. Ik zit bij processen maar niets doet iets. Dus ik doe een virusscan maar tijdens die virusscan reboot hij. Ik ga kijken in settings en zet auto-reboot af. En ik doe weer een virusscan, maar nu krijg ik een bluescreen. Ik heb in de FAQ al rondgeneusd enz, maar ik vind de oplossing niet.

Ik heb voor dat dit gebeurde een paar keer mijn pc geformateerd omdat ik hetzelfde bluescreen kreeg tijdens een setup. Windows reinstallen heeft niet veel geholpen. Windows versie is 2600.

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

geef eens wat info over je systeem plz. dan kunnen we kijken naar oplossingen.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 02:04

SmartDoDo

Woeptiedoe

Je vermeld niet wat voor info er wordt gegeven bij het Blue screen. Heb je de Windows XP en 2000 BSOD guide al doorgelezen op de melding die je krijgt? :)

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Doe eens een memtest: download hier.
Misschien is het je geheugen wel die niet mee wil.

probeer ook eens een repair van je windows installatie uit te voeren.
starten met de winXP CD en dan voor repair kiezen: chkdsk

Verwijderd

Topicstarter
Jep het ligt aan mijn geheugenlatje, ik had 20000 errors na 20 min in diene test. eens klappen met mijn leverancier. En da in de vakantie :(

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mjah... dit soort dingen dien je toch echt eerst te testen voordat je uberhaupt een topic aanmaakt. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Lees even op je gemak door wat wij allemaal van jou verwachten voordat je een topic opent :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.