Hallo,
Ik draai sinds korte tijd weer eens linux debian unstable, en wil nu WineX wel is aan de gang krijgen.
Nou ik met cvs laatste binnenhalen, maar hij blijft maar files binnenhalen tot op het moment dat hij daarmee stopt, maar hij gaat niet terug naar de shell je.
Dit zie ik dus als laatste en blijft ie ook bij:
Dat stond er na een uur nog steeds dus ik nam aan dat hij klaar was.
Netjes ./configure + make depend gedaan
en dan make, daar weer een probleem:
Dit heb ik op me vorige installatie ook al gehad een half jaar geleden word er dus ziek van

Nou had ik laatst een winex source tarretje gevonden en die geprobeert maar die vind de dll files nooit goed, die van me XP install niet en de native die er bij zitte dus dat was ook niets.
Wat doe ik nou fout ?? Zo moeilijk moet dat winex toch nie zijn
Als het aan cvs ligt heeft iemand dan nog een recente tarbal met de source?
En nog een offtopic vraagje, waar kan ik KDE3 apt-get source vinden voor debian unstable? volgens de kde site staat die gewoon op een debian mirrot maar met apt-get kan ik hem niet vinden en apt-get install kde krijg ik een heel gezeur dat er niet gerealed package zijn
Maar ik zit voor in de maag met dat winex wil na me 5 keer proberen toch keer winex kunnen draaien
UPDATE!!
Na een oudere flex te hebben gebruikt werkte het wel, alleen had ik geen opengl,
glut + wat mesagl-devs geapt-get en toen weer opnieuw configure, en make gedaan.
bij GL checks gaf hij nu Yes aan.
maar als ik nu nog Soldiers of fortune start staat er dat er geen opengl beschikbaar is.
Wat doe ik nu fout?
heb een gf2 met laatste nvidia drivers, heb die gl.h enz van die driver zelf gebruikt maar dat was niet goed, daarna glut + mesagl-dev en nu is het compilen enzo wel goed gegaan maar nog geen opengl.
Alvast bedankt!!
Ik draai sinds korte tijd weer eens linux debian unstable, en wil nu WineX wel is aan de gang krijgen.
Nou ik met cvs laatste binnenhalen, maar hij blijft maar files binnenhalen tot op het moment dat hij daarmee stopt, maar hij gaat niet terug naar de shell je.
Dit zie ik dus als laatste en blijft ie ook bij:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| U wine/windows/struct32.c U wine/windows/struct32.h U wine/windows/syscolor.c U wine/windows/sysmetrics.c U wine/windows/sysparams.c U wine/windows/timer.c U wine/windows/user.c U wine/windows/win.c U wine/windows/winhelp.c U wine/windows/winpos.c U wine/windows/winproc.c cvs server: Updating wine/windows/ttydrv cvs server: Updating wine/windows/x11drv U wine/windows/x11drv/.cvsignore U wine/windows/x11drv/Makefile.in U wine/windows/x11drv/clipboard.c U wine/windows/x11drv/event.c U wine/windows/x11drv/keyboard.c U wine/windows/x11drv/wineclipsrv.c |
Dat stond er na een uur nog steeds dus ik nam aan dat hij klaar was.
Netjes ./configure + make depend gedaan
en dan make, daar weer een probleem:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| ./ppl.l:1439: error: `iep' undeclared (first use in this function) ./ppl.l:1441: error: `includelogiclist' undeclared (first use in this function) ./ppl.l:1462: warning: implicit declaration of function `open_include' ./ppl.l:1462: warning: assignment makes pointer from integer without a cast ./ppl.l:1467: error: `seen_junk' undeclared (first use in this function) ./ppl.l:1468: error: `include_state' undeclared (first use in this function) ./ppl.l:1469: error: `include_ppp' undeclared (first use in this function) ./ppl.l:1470: error: `pass_data' undeclared (first use in this function) ./ppl.l:1473: error: `debuglevel' undeclared (first use in this function) ./ppl.l:1473: error: `DEBUGLEVEL_PPMSG' undeclared (first use in this function) ./ppl.l:1474: error: `input_name' undeclared (first use in this function) ./ppl.l:1474: error: `line_number' undeclared (first use in this function) ./ppl.l:1474: error: `include_ifdepth' undeclared (first use in this function) ./ppl.l: In function `push_ignore_state': ./ppl.l:1488: error: `pp_ignore' undeclared (first use in this function) ./ppl.l: At top level: lex.ppl.c:15102: warning: `yyunput' defined but not used make[2]: *** [lex.ppl.o] Error 1 make[2]: Leaving directory `/home/eppie/wine/tools/wrc' make[1]: *** [wrc] Error 2 make[1]: Leaving directory `/home/eppie/wine/tools' make: *** [tools] Error 2 eppie:/home/eppie/wine# |
Dit heb ik op me vorige installatie ook al gehad een half jaar geleden word er dus ziek van
Nou had ik laatst een winex source tarretje gevonden en die geprobeert maar die vind de dll files nooit goed, die van me XP install niet en de native die er bij zitte dus dat was ook niets.
Wat doe ik nou fout ?? Zo moeilijk moet dat winex toch nie zijn
Als het aan cvs ligt heeft iemand dan nog een recente tarbal met de source?
En nog een offtopic vraagje, waar kan ik KDE3 apt-get source vinden voor debian unstable? volgens de kde site staat die gewoon op een debian mirrot maar met apt-get kan ik hem niet vinden en apt-get install kde krijg ik een heel gezeur dat er niet gerealed package zijn
Maar ik zit voor in de maag met dat winex wil na me 5 keer proberen toch keer winex kunnen draaien
UPDATE!!
Na een oudere flex te hebben gebruikt werkte het wel, alleen had ik geen opengl,
glut + wat mesagl-devs geapt-get en toen weer opnieuw configure, en make gedaan.
bij GL checks gaf hij nu Yes aan.
maar als ik nu nog Soldiers of fortune start staat er dat er geen opengl beschikbaar is.
Wat doe ik nu fout?
heb een gf2 met laatste nvidia drivers, heb die gl.h enz van die driver zelf gebruikt maar dat was niet goed, daarna glut + mesagl-dev en nu is het compilen enzo wel goed gegaan maar nog geen opengl.
Alvast bedankt!!
[ Voor 24% gewijzigd door eppie op 08-07-2003 01:19 ]