Toon posts:

Meld hier als je een nieuw ecs l7s7a2 ervaringen topic wilt

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik meld me :)

• Bacosjaco
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-07 13:43

Bacosjaco

Under constuction

Ik ook heb nog een klein probleempje met dit mobotje.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Had je dit niet in je oude topic kunnen houden? of een modje een mailtje kunnen sturen?

Verwijderd

Topicstarter
Icey schreef op 07 juli 2003 @ 22:20:
Had je dit niet in je oude topic kunnen houden? of een modje een mailtje kunnen sturen?
heb ik al gedaan maar mischien heeft dit meer invloed?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 22:24:
[...]

heb ik al gedaan maar mischien heeft dit meer invloed?
ik denk dat je maar beter een modje kan aanspreken, als er 'vraag' naar is wil hij er best eentje openen, ik denk niet dat je voor ieder topic een soort van handtekeningen actie hoeft te houden...

En dit vervuild Got best wel erg, zomenteen gaan meer mensen met dit idee verder... Krijgen we topics als 'geef hier aan of ik mijn mod moet posten!', waarom 3 uur later een volgend topic 'hier is mijn mod', bij wijze van spreken ;)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Zie Icey ;)

Mail/ICQ een mod gewoon voor dit soort dingen.

BalusC is trouwens op vakantie, dus daar zal je weinig van horen :+. Dan ben je aangewezen op Abbadon, en als die het even druk heeft zul je gewoon even moeten wachten.

Maar zie verder ook [rml]Abbadon in "ECS L7S7A2 [ Ervaringen]"[/rml] : als je een probleem hebt met dit bord moet je gewoon een nieuw topic openen. Wel eerst de faq lezen en searchen, maar he, da's standaard, "grote" topic zijn geen excuus om maar bergen n00bvragen te posten :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.