Ik heb hier een pentium 3 @ 900mhz staan die binnenkort voor mijn broertje bestemd is. Gisteren werkte alles nog naar behoren en er is sinds gisteren niets aan de pc veranderd, sterker nog hij is niet eens aangeweest! Ik startte dus daarstraks de pc op om iets van het netwerk te halen en alles ging goed, hij bootte kwam bij dat laadbalkje waar boven staat windows XP home edition, schijfcontrole, die had ik geanuleerd en toen viel gewoon het beelscherm uit
. Ik startte dus nog eens opnieuw op en liet de schijfcontrole draaien, geen fouten. Weer precies hetzelfde
. Toen hoorde ik dat de pc nog gewoon draaide dus met blind geklik heb ik toen een gebruiker aangeklikt en aangezien we geen wachtwoorden hebben was ik toen in windows. Via het netwerk kon ik toen wel op de schijven kijken maar het beeldscherm doet nog steeds niets. Het oranje lampje brand dus er is geen signaal. Ik heb toen de instalatiecd van XP erin gedaan en op herstel/repareren gedrukt toen kwam ik na een hoop laden in een dos omgeving (wat dat dit nou met herstel/repareren te maken heeft ben ik nog steeds niet uit maarja..) Dat hielp dus ook niets. Ik heb de FAQ doorgekeken en gezocht op microsoft en gesearchd op GOT maar ik heb niets gevonden wat mij kon helpen. Ik ga zometeen een ander scherm proberen maar ik verwacht hier niet al te veel van. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Alvast bedankt
Alvast bedankt