Toon posts:

Kiezen tussen een Hansol of LG monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik moet kiezen tussen een monitor van LG of van Hansol, ik kan kiezen tussen deze modellen. 710P van Hansol of een 795FT van LG welke moet ik nemen, voor iemand die nog nooit een Hansol monitor heeft gezien, kijk op www.hansol.nl:)

Verwijderd

LG weet ik neits van

Maar heb zelf een 17" 700P Hansol en bevalt prima. Wat ik ook steeds in vele test gelezen heb is dat het niet de allerbeste monitoren zijn maar wel monitoren met een zeer goede prijs/presstatie verhouding.

Verwijderd

Ik heb de LG 795FT

Geeft scherp en rustig beeld, ik draai hem
op 1152x864 100hz

Enige minpunt vind ik het lastig recht krijgen van de vertikale randen van het beeld. Dit heeft me nogal wat tijd gekost, maar voor de rest vind ik het een prima monitor!

LG 795FT -> plat beeldbuis 0.24 Dot Pitch
Hansol 710P -> bol CRT beeldbuis 0.26 Dot Pitch

als ik tussen beide moet kiezen zou ik voor de LG gaan. Als je 100 gulden meer heb zou ik voor Iiyama A702HT gaan.

veel succes met kiezen

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Ik zit nu achter een 710P...lekker beeld en snaarstrak..ook bij 1600/1200 (belangrijk met gamen natuurlijk)

Aan mijn oudere beesie hangt al bijna 3jaar een 500P....Probleemloos en lekker betrouwbaar!!

GO Hansol....de AMD onder de monitoren ?

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Kijken is weten. En hoe zit het met de garantie (ook zeer belangrijk).
Mijn gevoel zegt: LG.

Verwijderd

Topicstarter
welke is nou beter, de Hansol 710P of de 710D

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:26
Ik zit hier achter een Hansol 15" 501P en die zuigt bigtime. Het is maar goed dat er 3 jaar onsite garantie bij zit, want dit is namelijk al mijn derde of vierde monitor (van de garantie). Van al die verschillende monitoren geeft deze nog het minste scheve beeld, maar hij is nog lang niet recht! De startbalk van windows is zo scheef als het maar kan. Ook is zwart niet zwart en lopen er bij een donker beeld verticale lijnen over mijn beeld.
Nu denk ik eraan om binnenkort een LG 795 FT te kopen...

P.S. Op school hebben we ook Hansol 15" monitoren (een andere type als ik) en ook daar zijn al die k*t dingen scheef!
Ik weet natuurlijk niet hoe die 17" monitoren van Hansol zijn, maar dit is mijn ervaring met de 15" gevallen.
Pagina: 1