Toon posts:

Ruud

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn monitor,
Iedere keer als ik mijn computer opstart dan wil mijn monitor niet aan, het lampje gaat dan eerst op groen en dan slaat hij uit ...
Wie kan mij helpen.....
Groetjes Ruud

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

leuke topic title..

mischien handig em even aan te passen?

in iedergeval, heb je recent je refresh snelheid aangepast (70/80hz etc), heb je nu dus te hoog staan, of mischien je videokaart te ver océd..

geef wat meer info..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

lekkre titel btw.
ma je zult toch echt iets meer info moeten geven over je systeem.
is je vid. kaart niet kapot
sluit anders je monitor op een andere pc aan om dat ff te checken

• Caerbannog
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-12-2024

Caerbannog

Let's make better things.

Gaat het om win xp?
Zo ja, start dan es op met boot menu, en kies voor VGA-modus inschakelen ;)

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Hier kunnen wij eigk niets mee. Komt er nog iets op je beeld te staan, zoals de bios ?

4015Wp west (Dordrecht)

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Okee, hier volgt het actieplan:
1. Volgende keer een betere topictitel kiezen.
2. Computer openschroeven.
3. Videokaart vastdrukken.
4. Pc weer dicht schroeven.
5. Monitor doet het weer (of juist niet). :Y)

Wanbeleid is ook beleid.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:17

Wildfire

Joy to the world!

Welkom op GoT!

Ik raad je eerst aan eens de FAQ's (Frequently Asked Questions) door te lezen... bv. groeten onder een posting mag op GoT niet omdat dat nogal overdreven zou zijn, een posting op zich is al een groet. Verder is het ook wel handig je topic een ter zake doende titel te geven ipv je eigen naam, da's niet echt slim.

Je probleem klinkt als een refreshrate-probleem. Geef eens wat meer info, heb je het probleem pas als je naar Windows gaat of meteen als je je PC aanzet?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sarcastisch.. maar als ie een philips heeft, zou et kunnen helpen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2003 21:33 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

KarreMania schreef op 07 July 2003 @ 21:33:
[...]

sarcastisch.. maar als ie een philips heeft, zou et kunnen helpen ;)
}:O :Y) :+ hehehe :P

Verwijderd

Topicstarter
Wildfire schreef op 07 July 2003 @ 21:32:
Welkom op GoT!

Ik raad je eerst aan eens de FAQ's (Frequently Asked Questions) door te lezen... bv. groeten onder een posting mag op GoT niet omdat dat nogal overdreven zou zijn, een posting op zich is al een groet. Verder is het ook wel handig je topic een ter zake doende titel te geven ipv je eigen naam, da's niet echt slim.

Je probleem klinkt als een refreshrate-probleem. Geef eens wat meer info, heb je het probleem pas als je naar Windows gaat of meteen als je je PC aanzet?
Ja sorry ik doe dit voor de eerste keer en weet niet ens hoe ik antwoord met geven
Nee ik heb de problemen al als ik me comp aanzet....dan gaat dat lampje eerst op groen en dan meteen weer op oranje
Groet Ruud

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:17

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 21:37:
[...]

Ja sorry ik doe dit voor de eerste keer en weet niet ens hoe ik antwoord met geven
Nee ik heb de problemen al als ik me comp aanzet....dan gaat dat lampje eerst op groen en dan meteen weer op oranje
Groet Ruud
Al doende leert men hoor. Maar het is dus als n00b (= newbie = beginneling) altijd handig even de FAQ's door te lezen, daar staan vaak al antwoorden in voor de veel gestelde vragen.

Als je het probleem al hebt als je de PC aanzet dan klinkt het alsof de videokaart òf monitor kaduuk is. Probeer de monitor eens op een andere PC (indien mogelijk), dan weet je in ieder geval of het aan de monitor ligt.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Dan krijgt vermoedelijk de monitor geen signaal van de videokaart. Controleer de kabel eerst maar eens.

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

maar je hebt nog niet verteld wat je recent heb gedaan? (videokaart verplaatst, oc'ed, etc etc..) meer info is nog steeds welkom.

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:47
[...]

Groet Ruud
klinkt misschien raar, maar zit de monitor kabel wel goed in je videokaart geprikt?
je zal d eerste niet zijn die dat vergeet :+ en sommige monitors blijven dan gewoon aanstaan met zwart beeld, andere gaan stand-by, en weer andere geven een melding op het scherm :)

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ok, het is van belang dat we weten op welk punt de monitor uit gaat. Gebeurt het meteen als je de pc aanzet al? Of gebeurt het pas als windows tevoorschijn moet komen? Krijg je in het begin nog wel iets te zien of komt er helemaal geen beeld meer op je monitor?

Verwijderd

[...]

Groet Ruud
Misschien een hele stomme vraag, maar heb je al overwogen om een andere monitor te proberen? En als dat niet werkt, een andere videokaart? (Als kabels checken, videokaart goed aandrukken niet helpt, en je hebt geen instellingen veranderd dan.)

Erg handig als je een probleem terug kunt leiden tot, bij voorkeur, 1 component. Daarna is het een stuk efficiënter en effectiever zoeken naar een oplossing...

Oja, geen groetjes!!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 21:48 ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:08

LopeZ

Too much is never enough

Zie al het bovenstaande, basic vraag, gebruik de search eens en lees de faq.
Veel plezier verder :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.