Toon posts:

Slotje, jammer en flauw

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Free webhosting MET 'hotlinking allowed' gezocht

Klopt, ik gaf niet aan zelf al gezocht te hebben. Heb ik echter wel gedaan. Op tweakers heb ik niets kunnen vinden. Wel veel 'search hits' maar geen 'up-to-date' bruikbaar resultaat. Veel gaat over ANTI hotlink of het zijn hotlink errors.

Google en altavista; ben ik al uren mee bezig geweest. Een grote brei van nutteloze info. Grappig dat wat dawuss poste ik al gezien had. Die service is 'deactivated'. Helaas kan je op die 'free webhost listers' niet op 'hotlinking' zoeken. Geloof me, ik heb al heel wat lijsten doorgespit en heb me bij tientallen aangemeld maar allemaal ter vergeefs. Mee eens, 'allowed hotlinking' is niet iets waar je mee te koop moet lopen. Ook is hotlinking meestal niet netjes maar soms ZEKER wel nuttig! Denk bijvoorbeeld aan een banner 'visit us' naar je pagina. Dan heb je dus WEL hotlinking nodig! Niet voor niets is 'hotlinking' wel toegestaan bij vele <1 dollar services!

Men mag niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten? Ik vind <5 mb met banners niet 'op de eerste rang zitten'. Het gaat om hooguit 10mb 'transfer' per maand. Wat is dat nu nog tegenwoordig?

Het spijt me als ik zeg dat ik dat slotje erg flauw vind. De topic is geen 'hotlink' meer waard nu. Wel netjes dat de topic nu opduikt bij een 'search' actie op dit forum naar 'hotlinking'. Weer zo'n dode mus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 13:43
intoxicated (at) tweakers (dot) net
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! ?

[ Voor 35% gewijzigd door Glimi op 07-07-2003 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Mail even intoxicated (-domme Glimi-) en dan kom je d'r samen wel uit. :) Als je hem met redelijke argumenten probeert te overtuigen heb je dikke kans dat het topic zo weer open is :)

Succes ermee

[ Voor 12% gewijzigd door Glimi op 07-07-2003 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Glimi schreef op 07 juli 2003 @ 21:02:
willem haal die spider mail adres ff weg aub :P
Gaat wat lastig he, als jij het topic op slot doet :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
:o Nou dan doe ik het zelf wel :P
* Glimi heeft nooit last van die slotjes beperkingen

Dit topic is gesloten.