Toon posts:

HELP!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Intel celeron 633mhz op de hcc beurs gekocht...Heel mooi mooi dus ik plug hem op mijn mobo en start hem en dan komt er geen beeld op mijn monitor!!! Wat moet ik doen? Ik heb een Asus P2B BX Mobo... Site: http://www.asus.com/Products/Motherboard/Pentiumpro/P2b/index.html Moet ik mijn Mobo anders jumperen of moet ik mijn bios veranderen??? (ik heb de bios al geupdate behalve de versie die microcodes adds...)
Wat moet ik doen?

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:40
Ik heb hetzelfde probleem gehad met een abit moederbord. Ik moest toen eerst de computer opstarten met een gewoon pci grafisch kaartje en de beeldscherm instellingen op een van die standaard instellingen zetten en vervolgens kon ik pas overschakelen naar mijn AGP kaart.
Ik kan mij ook voorstellen dat je wellicht kunt rommelen met die irq toewijzing aan de grafische kaart.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:40
Sorry, twee keer op Verstuur gedrukt.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh