[bug?] Niet aanmelden bij frontpage, GoT gewoon wel?

Pagina: 1
Acties:

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:20
Op GoT kan ik gewoon inloggen op deze PC, 2000 prof en IE6.
Alleen kan ik me niet aanmelden op tweakers.net frontpage?

Ik heb al tijden geleden m'n pass en username gelijk laten zetten op beide delen zegmaar, en altijd heeft de frontpage gewerkt; ik wil ff wat bij aanbod zetten op deze kaal geinstalleerde PC en ik kan me dus niet inloggen. M'n pass/user combo zou niet goed zijn.... GoT doet het daarintegen prima...

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je hebt een nieuw password gekregen. Kijk in ieder geval je systeemtijd en systeemdatum even na.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

pierre-oord schreef op 07 juli 2003 @ 20:46:
Ik heb al tijden geleden m'n pass en username gelijk laten zetten op beide delen zegmaar, en altijd heeft de frontpage gewerkt; ik wil ff wat bij aanbod zetten op deze kaal geinstalleerde PC en ik kan me dus niet inloggen. M'n pass/user combo zou niet goed zijn.... GoT doet het daarintegen prima...
De merge is nog niet geweest, je hebt alleen een voorkeur ingevuld. Je moet dus je 'oude' FP-username en -wachtwoord gebruiken. Als je dat niet meer hebt, kun je het je toe laten mailen op de inlogpagina.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• pierre-oord
Dat over die merge; ok, hiervoor was het ook altijd al hetzelfde.

Over systeemtijd: Die stond een jaartje terug :+ m'n eigen pc is ff dood (leuk, die plastic pinnen op je socket :( ) en zit nu op server, die heeft gisteren bios reset gehad.

Maar ik kan me nog steeds niet inloggen. Ik heb password laten mailen naar mezelf, heb nog niets ontvangen maar is trage provider...

edit: zoals harm het zegt bedoel je daarmee dat als je tijd verkeerd staat, je password gereset wordt ofzo?

[ Voor 14% gewijzigd door pierre-oord op 07-07-2003 21:15 ]

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Nee, als je tijd verkeerd staat dan verloopt je cookie meteen en wordt je dus direct weer uitgelogd :). Dat je nu niet kunt inloggen klopt, want bij het verzenden van een nieuw wachtwoord wordt je oude natuurlijk uitgeschakeld :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• pierre-oord
thx harm, kan ik weer aan de gang :)

edit: niet dus :(
Sorry, maar die username/password combo is onjuist...
Klik hier om terug te keren naar de login page.

Als inloggen onmogelijk lukt, kun je hier een nieuw password aanvragen!

Voordat je je password kapot verklaard kun je eerst checken of je geen gelijkende tekens zoals I, l en 1 hebt verwisseld en dat je geen spaties of returns met je password hebt mee gecopy/paste. Dit soort vergissingen worden erg vaak gemaakt.
copy paste gedaan, 1000 keer geprobeerd, werkt nog niet :S

[ Voor 89% gewijzigd door pierre-oord op 07-07-2003 21:34 ]

• Harm
  • Niet online
Harm != odysseus :P

Maar ik zal je nog een keer een password sturen en dan moet je daarmee even proberen in te loggen.

• pierre-oord
Harm schreef op 07 juli 2003 @ 21:36:
Harm != odysseus :P

Maar ik zal je nog een keer een password sturen en dan moet je daarmee even proberen in te loggen.
Sorry, odysseus :P ;)

Thx, hij doet het nu wel :D

[ Voor 12% gewijzigd door pierre-oord op 07-07-2003 21:37 ]

• pierre-oord
OMG, ik verstuur net wijzigingen naar een normaal pass, crasht m'n exploren :S

Weer inloggen, nieuwe password werkt niet, gemailde ook niet. Nog eens ? :S ik heb vandaag voor paar 100 euro dingen gesloopt, nu frontpage, ik geloof datik maar vroeg ga slapen :P

• Harm
  • Niet online
Het is dat jij het bent, maar anders had ik je geen nieuw password gestuurd :P.

Dusse, check je mail!

• pierre-oord
Harm schreef op 07 juli 2003 @ 21:49:
Het is dat jij het bent, maar anders had ik je geen nieuw password gestuurd :P.

Dusse, check je mail!
JA JA JA JA JA HET WERKT!!!

Super man, hij werkt eindelijk, nu met eigen wachtwoord. PFFF, toch nog iets goed gegaan. Heb nu wel 5 mailtjes ofzo met wachtwoorden staat lol.

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb in het verleden is mijn naam laten veranderen ,en kan met die naam op GOT goed inloggen.Alleen als ik nu op de frontpage wil aanmelden dan moet ik mijn oude naam gebruiken.

Kan dat veranderd worden dat ik gewoon met nieuwe naam en password op beide gedeeltes in kan loggen ?

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:23

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Mayhem schreef op 09 July 2003 @ 12:58:
Ik heb in het verleden is mijn naam laten veranderen ,en kan met die naam op GOT goed inloggen.Alleen als ik nu op de frontpage wil aanmelden dan moet ik mijn oude naam gebruiken.

Kan dat veranderd worden dat ik gewoon met nieuwe naam en password op beide gedeeltes in kan loggen ?
Zie: Tweakers.net en GoT userbase merge

Link om je voorkeur op te geven: Tweakers.net DBMerge tool.

Wannneer je als voorkeur je GoT naam en password, als favoriet opgeeft, komt dat na de merge waarschijnlijk wel goed! :)

• Macaco
Ik heb dat geprobeerd ,maar kan nog niet inloggen op T.net met nieuwe naam.Ik kan het niet nog een keer proberen dat samenvoegen mag maar 1 keer !!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je voorkeur uitgaat naar het GoT-account behoud je deze inlognaam, maar als je als voorkeur het T.net-account heb opgegeven dan moet je even aan de bel trekken.

• Macaco
ik heb alle vier de velden dus zo ingevuld:
Gebruikersnaam op GoT :Mayhem Wachtwoord op GoT:blablabla
Gebruikersnaam op T.net :NEWBIE Wachtwoord op T.net:blablablaat

Voorkeur voor profielerving (inclusief gebruikersnaam): GOT

naar mijn idee heb ik dat toch goed gedaan. Dan is het toch zo dat nu mijn naam en password op GOT ook gebruikt kan worden voor de frontpage.

[ Voor 15% gewijzigd door Macaco op 09-07-2003 15:10 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nee :+.
De merge zal pas ergens in augustus plaatsvinden.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Macaco
ohh dan is het ff afwachten het is eigenlijk al lange tijd zo.niet dat ik zo'n poster ben hoor op de frontpage ,maar gister wilde ik ff een driver downloaden moest opeens inloggen ,anders kreeg ik die driver niet te pakken.
Pagina: 1