Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
De merge is nog niet geweest, je hebt alleen een voorkeur ingevuld. Je moet dus je 'oude' FP-username en -wachtwoord gebruiken. Als je dat niet meer hebt, kun je het je toe laten mailen op de inlogpagina.pierre-oord schreef op 07 juli 2003 @ 20:46:
Ik heb al tijden geleden m'n pass en username gelijk laten zetten op beide delen zegmaar, en altijd heeft de frontpage gewerkt; ik wil ff wat bij aanbod zetten op deze kaal geinstalleerde PC en ik kan me dus niet inloggen. M'n pass/user combo zou niet goed zijn.... GoT doet het daarintegen prima...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Over systeemtijd: Die stond een jaartje terug
Maar ik kan me nog steeds niet inloggen. Ik heb password laten mailen naar mezelf, heb nog niets ontvangen maar is trage provider...
edit: zoals harm het zegt bedoel je daarmee dat als je tijd verkeerd staat, je password gereset wordt ofzo?
[ Voor 14% gewijzigd door pierre-oord op 07-07-2003 21:15 ]
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
edit: niet dus
copy paste gedaan, 1000 keer geprobeerd, werkt nog nietSorry, maar die username/password combo is onjuist...
Klik hier om terug te keren naar de login page.
Als inloggen onmogelijk lukt, kun je hier een nieuw password aanvragen!
Voordat je je password kapot verklaard kun je eerst checken of je geen gelijkende tekens zoals I, l en 1 hebt verwisseld en dat je geen spaties of returns met je password hebt mee gecopy/paste. Dit soort vergissingen worden erg vaak gemaakt.
[ Voor 89% gewijzigd door pierre-oord op 07-07-2003 21:34 ]
Maar ik zal je nog een keer een password sturen en dan moet je daarmee even proberen in te loggen.
Sorry, odysseusHarm schreef op 07 juli 2003 @ 21:36:
Harm != odysseus
Maar ik zal je nog een keer een password sturen en dan moet je daarmee even proberen in te loggen.
Thx, hij doet het nu wel
[ Voor 12% gewijzigd door pierre-oord op 07-07-2003 21:37 ]
Weer inloggen, nieuwe password werkt niet, gemailde ook niet. Nog eens ?
JA JA JA JA JA HET WERKT!!!Harm schreef op 07 juli 2003 @ 21:49:
Het is dat jij het bent, maar anders had ik je geen nieuw password gestuurd.
Dusse, check je mail!
Super man, hij werkt eindelijk, nu met eigen wachtwoord. PFFF, toch nog iets goed gegaan. Heb nu wel 5 mailtjes ofzo met wachtwoorden staat lol.
Kan dat veranderd worden dat ik gewoon met nieuwe naam en password op beide gedeeltes in kan loggen ?
Zie: Tweakers.net en GoT userbase mergeMayhem schreef op 09 July 2003 @ 12:58:
Ik heb in het verleden is mijn naam laten veranderen ,en kan met die naam op GOT goed inloggen.Alleen als ik nu op de frontpage wil aanmelden dan moet ik mijn oude naam gebruiken.
Kan dat veranderd worden dat ik gewoon met nieuwe naam en password op beide gedeeltes in kan loggen ?
Link om je voorkeur op te geven: Tweakers.net DBMerge tool.
Wannneer je als voorkeur je GoT naam en password, als favoriet opgeeft, komt dat na de merge waarschijnlijk wel goed!
Gebruikersnaam op GoT :Mayhem Wachtwoord op GoT:blablabla
Gebruikersnaam op T.net :NEWBIE Wachtwoord op T.net:blablablaat
Voorkeur voor profielerving (inclusief gebruikersnaam): GOT
naar mijn idee heb ik dat toch goed gedaan. Dan is het toch zo dat nu mijn naam en password op GOT ook gebruikt kan worden voor de frontpage.
[ Voor 15% gewijzigd door Macaco op 09-07-2003 15:10 ]
De merge zal pas ergens in augustus plaatsvinden.
Professioneel Hyves-weigeraar