harddisk gecrashed

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:49
Ik heb dus een half jaartje een harddisk (Samsung SV2042h) die ik tweedehands gekocht heb van iemand. Nu is deze harde schijf dus laatst gecrashed. Begon tikjes te geven en toen niks meer, alles kwijt. Volgens http://www.computersbyevc...ts/productinfosv2042h.htm
heb ik dus 3 jaar garantie van samsung. Maar omdat ik geen bonnetje heb, kom ik waarschijnlijk niet in aanmerking voor een nieuwe hard disk. Tenzij ik aan kan tonen dat de schijf minder dan 3 jaar oud is. Volgens mij is ie dus ongeveer 1 1/2 jaar oud, maar ik kan dus niks bewijzen. Is er een site die aangeeft wat de releasedatum was van deze schijf??? Of waar zou ik dat kunnen checken?

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Of dat bij samsung ook zo is weet ik niet, maar de meeste fabrikanten hebben op hun website een interactief RMA gedeelte. Daar tik je het serienummer van je schijf in, en dan krijg je informatie over de schijf en de garantie.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Als het goed is staat de datum van de final QC nog op de schijf...

Check dat ff, een van de labeltjes op de top.

Forget your fears...
...and want to know more...

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:49
ik zie iets staan van rev.aa 2001.02. Is dat februari 2001? Zo ja, dan ben ik een gelukkig man... Kan ik iig bij Samsung aankloppen...

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

ff navragen bij Samsung. Waarschijnlijk betekent dat dattie in Feb. 2001 van de productielijn gerold is.

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

voor belgie: Deze service is op dit moment helaas niet beschikbaar. U kunt een RMA nummer aanvragen via het Samsung Service en Informatienummer 022-012418.

voor nederland:Deze service is op dit moment helaas niet beschikbaar.
U kunt een RMA nummer aanvragen via het
Samsung service & informatienummer: 0900-2020088 (€ 0,10 per minuut).

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:20

Chop2000

Vroem

Hmmm ik heb dus ook nog een verrote samsung liggen die ik had overgekocht, ik moet die ook nog steeds rma'n.

niks

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-03 15:27
Meestal kunnen ze aan een/het serienummer op je HDD zien wanneer hij gemaakt is e.d.
Dat word aan hun kant bijgehouden. Toevallig had ik hetzelfde probleem met een Maxtor laatst en ook hier gevraagd. Dat horen ze dus aan je serienummer te kunnen zien. Veel heluk nog ermee!

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:52

tweakerbee

dus..?

Bij Maxtor is de RMA procedure helemaal erg goed, vind ik. Bij Quantum was het ook altijd dik in orde. Met de rest heb ik geen ervaring, maar als je niet eens een RMA aan kunt vragen via de website is dat wel redelijk slecht.

You can't have everything. Where would you put it?

Pagina: 1