SCO deel 1 van vandaag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
deze dus nieuws: SCO niet blij met nieuw Linux-platform Draad loopt een beetje scheef in mijn richting (orkaan) dus heel erg vind ik het niet, maar ik vind niet dat mwvdlee onder de 1 moet komen wat betreft zijn reacties. Tis dan wel niet pro linux, maar hij is wel gewoon goed onderbouwd imho

we hebben het dus over deze: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=805865

en deze

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=805955

voor de rest hebben de meeste reacties wel een erg hoog gehalte... tel zo als 5 4-en waar de reactie dit echt niet verdiend.

Zow rest my case, ik mag niet schaven want heb gereageerd ;)

edit:
Zijn jullie allemaal op vakantie vandaag?

[ Voor 5% gewijzigd door Zwerver op 07-07-2003 21:15 . Reden: schreeuw om aandacht ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Die eerste vind ik een twijfelgeval... Hij is niet heel erg uitgebreid, komt niet echt met bronnen. Hij schrijft:
SCO heeft allang bewijzen op tafel gelegd en jammergenoeg zijn ze vrij goed.
Ik vind dat erg kort door de bocht als je ziet hoezeer de meningen over de waarde van dat bewijs verdeeld zijn. De reactie op zich is in ieder geval géén -1 waard, waar hij wel naar op weg was. Ik heb 'm nu met twee of drie extra puntjes op "0 gemodereerd" gezet; dan is die troll-tag iig weg. Omdat ik daarmee wel weer genoeg m'n invloed op die post heb doen gelden, heb ik 'm niet naar 1 geholpen. Dat moet een ander maar doen als hij zich daartoe geroepen voelt.

Die tweede die je noemt is *ten zeerste niet* de -1 waard waar hij op stond. Ik vind het ook geen goede zaak dat die post zo snel onder 't maaiveld is getrapt. Hij had niet moeten zeggen: "kom maar op met die flames" maar wat hij zegt is waar. Als je copyright hebt, dan mag je dat beschermen. En dat verdient geen -1. Ik heb 'm nu naar 1 gemodereerd gebracht. Die post is nog niet zo heel veel gemod, en op deze manier krijgt hij een tweede kans. :)
voor de rest hebben de meeste reacties wel een erg hoog gehalte... tel zo als 5 4-en waar de reactie dit echt niet verdiend.

Zow rest my case, ik mag niet schaven want heb gereageerd ;)
Ik rest mijn case ook, want ik heb geen tijd momenteel om alle andere scheefstanden zelf uit te zoeken.
edit:
Zijn jullie allemaal op vakantie vandaag?
Neej, ik ben aan het leren voor hertentamens. Maar uiteraard ben ik niet te beroerd om even naar wat noodgevallen te kijken. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Superdeboer op 07-07-2003 21:49 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
Neej, ik ben aan het leren voor hertentamens. Maar uiteraard ben ik niet te beroerd om even naar wat noodgevallen te kijken.
oke thnx!

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
haha, nee ik ben niet op vakantie, ik heb geprobeerd een dual boot instalatie van suse 8.2 te maken wat nogal de soep in liep, (mbr was verdwenen) waarna ik dus weer iets moest doen om het op te lossen 2 floppy's en een cd later stond mijn mbr weer helemaal goed en was ik weer helemaal blij :) en nu ga ik dus door het SCO draadje heen...

(SCO draadjes lijken tegenwoordig veel op Microsoft draadjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Niet online
kijk nu ziet die er beter uit ;) thnx guys