Toon posts:

rounded IDE

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geprobeerd rounded ide kabels er in te zetten...
maar sindsdien ken hij windows niet meer opstarten. toen heb ik de oude kabels er maar weer in gezet en toen deed hij het nog steeds niet... ik heb van alles geprobeerd maar het werkt nog steeds niet

maar nu kom ik helemaal niet meer ver er staat nu NTLDR is missing.
:( :( :(

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:25
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 20:05:
ik heb geprobeerd rounded ide kabels er in te zetten...
maar sindsdien ken hij windows niet meer opstarten. toen heb ik de oude kabels er maar weer in gezet en toen deed hij het nog steeds niet... ik heb van alles geprobeerd maar het werkt nog steeds niet
Je hebt vanalles probrobeerd? Mooi zo, mogen we ook weten wat? Dan hoeven we dat niet meer als oplossing aan te dragen.
maar nu kom ik helemaal niet meer ver er staat nu NTLDR is missing.
:( :( :(
Sja, zoiets betekend meestal een reïnstall.

Heb je je HDD al eens getest met het tooltje van de fabrikant?

edit
m-m schreef op 07 July 2003 @ 19:53:
Blijkbaar heb je iets verkeerd gedaan. Waarschijnlijk staat je harde schijf op Cable Select en heb je hem op een aansluiting voor Slave gehangen. Even je jumpering bekijken en anders is er gewoon iets mis met die kabel.
Dit hoort trouwens niet in Casemodding & Elektronica en lijkt me een beetje basic dus bij deze een slotje. Zie de FAQ in Opslagmedia & I/O Controllers voor wat meer tips en truuks op IDE-front :)
Allemaal al gedaan?

[ Voor 31% gewijzigd door Xander op 07-07-2003 20:09 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
jah ok sorry ik heb kabels omgedraaid maar past allemaal niet bios klopt allemaal
en tooltjes ook en het zou allemaal kunnen passen de kabels

en een reinstall kon dat maar de reinstall loopt telkens vast want niets werkte meer
allemaal errors daarom...

jah dat heb ik al gedaan jah maar het lukt niet... ik denk zelf dat me HDD stuk is maar de puntjes zijn allemaal heel ik zou ut niet weten meer

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 20:12 ]

• Xander
Verwijderd schreef op 07 juli 2003 @ 20:09:
jah ok sorry ik heb kabels omgedraaid maar past allemaal niet bios klopt allemaal

en een reinstall kon dat maar de reinstall loopt telkens vast want niets werkte meer
allemaal errors daarom...
Eh, sorry hoor, nu in het Nederlands in zinnen die lopen van een hoofdletter tot een .?

Dus de tooltjes van de fabrikant van je HDD vinden geen fouten, maar je OS wil niet installeren?
Wat voor soort errors geeft die install van je OS dan? En wanneer? Tijdens het kopiëren van de bestanden, tijdens het installeren van hardware e.d. of bij de eerste boot?

Verwijderd

Topicstarter
tijdens het kopieren van bestanden geeft hij errors '"problem found" en dan bestanden voor me windows

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-03 15:06

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 20:14:
tijdens het kopieren van bestanden geeft hij errors '"problem found" en dan bestanden voor me windows
En staat er dan ook bij wat voor "problem"?

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:21

krvabo

MATERIALISE!

Ja sorry, maar als je zorgt dat je zinnen in het nederlands zijn, kunnen we je misschien helpen met je probleem.
Zet anders alles netjes onder elkaar, dat ziet er iig duidelijk uit.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• Xander
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 20:14:
:?

Verwijderd

Topicstarter
Problem in extracting proces windows/security/templates/setup security.inf could not be opent en dan nog 50 van die fouten bijv buckup.law could not be opent

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb je de kabels er weer op dezelfde manier aangezet? Heb het ook wel eens gehad dat de bootschijf op een andere IDE-kabel zat, en dat dan dus de schijfnummers in windows anders izjn geworden... dan kan ie dus niet booten :)

Ik ben een mens en dus onderdeel van het probleem.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Verwijderd

je kunt natuurlijk ook de ntldr kopieren vanaf een werkende partitie (werk/school.>!?).

• megaleo

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 20:22:
Problem in extracting proces windows/security/templates/setup security.inf could not be opent en dan nog 50 van die fouten bijv buckup.law could not be opent
Mmm. Misschien heb je hier iets aan: Kijk hier maar ff. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar heb ik op gelet alles klopte.
Een vriend van mij heeft het ook gedaan maar daar lukte het wel.
volgens mij is mijn hdd er niet voor geschikt of zou dat niet kunnen.?
maar wat ik niet snap de oude kabels werken ook niet meer op een of andere manier.
:S

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 20:22:
:X
de enige leesteken/punt in deze zin staat in een bestandsnaam....

dit leest erg lekker moet ik zeggen. :/

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Xander
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 20:28:
Ja daar heb ik op gelet alles klopte.
Een vriend van mij heeft het ook gedaan maar daar lukte het wel.
volgens mij is mijn hdd er niet voor geschikt of zou dat niet kunnen.?
maar wat ik niet snap de oude kabels werken ook niet meer op een of andere manier.
:S
Alle hardeschijven zijn geschikt voor rounded kabels, dat heeft niets met de schijf te maken. Of je nou een ronde kabel pakt of een platte, ze hebben allemaal evenveel aders en pinnetjes, dus dat zou geen problemen moeten geven. Als het nogsteeds niet werkt met de oude kabels, dan heb je óf je oude kabels verkeerd teruggezet óf je HDD gemold met je rounded kabels (wat me erg sterk lijkt).

offtopic:
Maestro.mosjuh: Ik zie ook geen hoofdletters in jouw post btw :D

[ Voor 6% gewijzigd door Xander op 07-07-2003 20:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de pinnetjes nagekeken en ze zijn allemaal nog goed.
wat ik dus niet snap me bios heeft me hardeschijf gevonden. maar hij start geen windows op omdat er een fout is op me hardeschijf. maar ik heb me schijf zelf nooit aangeraakt. alleen de achterkant. :S

• Xander
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 20:34:
Ik heb de pinnetjes nagekeken en ze zijn allemaal nog goed.
Sja, de meeste kapotte hardeschijven zijn niet fysiek kapot uiterlijk beschadigd hoor.
wat ik dus niet snap me bios heeft me hardeschijf gevonden. maar hij start geen windows op omdat er een fout is op me hardeschijf.
Ja? Als een hardeschijf herkend wordt door het bios is hij echt niet error-free ofzo hoor, daarvoor heeft de fabrikant van die mooie testprogramma's.
maar ik heb me schijf zelf nooit aangeraakt. alleen de achterkant. :S

[ Voor 5% gewijzigd door Xander op 07-07-2003 20:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik kom niet in windows dus ik ken ook geen test uitvoeren

• Xander
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 20:37:
ik kom niet in windows dus ik ken ook geen test uitvoeren
:? :
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 20:09:
Nou zag ik je net toch echt beweren dat je die tests al gedaan had? (Tests doe je met tooltje).

Je hoeft ook niet in windows te zijn voor die test, voor meer info: FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (21-06-2003)

Verwijderd

Het antwoord is simpel, je hebt gewoon klote rounded cables.

Khad precies hetzelfde, de oude ide kabel was de oplossing.

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Probeer anders eens of je bij iemand anders de test kan laten doen (dat die andere persoon de hdd in z'n computerkast zet en kijkt of hij wel de test kan draaien)
ok, die test hoeft niet onder windows :X
ok, na 5 edits ben ik nu klaar met editten

[ Voor 38% gewijzigd door krvabo op 07-07-2003 20:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
het zijn idd klote kabels en jah ik heb tests uit gevoerd Toen het nog goed ging met me pc :P

• Xander
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 20:44:
het zijn idd klote kabels en jah ik heb tests uit gevoerd Toen het nog goed ging met me pc :P
Mwa, ok, maar als het goed gaat met je PC heeft zo'n test geen zin. Heb je ook al nadat je problemen kreeg die test uitgevoerd?

• Caerbannog
  • Laatst online: 31-12-2024

Caerbannog

Let's make better things.

Ik heb dat NTLDR probleem ook twee keer gehad. 1 keer was het probleem dat 1 kabel er niet goed inzat, en 1 keer was de mn bestandssysteem naar zn grootje.
Dit is toen opgelost met de simpele optie installatie herstellen in de xp/2k setup. Vervolgens chkdsk/f --> alles opgelost.
Het probleem heb ik later nog eens gehad toen ik slackware 9 geinstalleerd had, dit heb ik toen opgelost door de boot.ini (geloof ik) aan te passen. Hier zat een klein foutje in. Dit was gewoon met google te vinden (www.google.com :P )
('NTLDR corrupt' moet vast wel resultaat geven :D )
Suk6

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok maar de reinstall werkt niet want die loopt vast dus ik ga proberen via de cd opnieuw te doen

• Caerbannog
  • Laatst online: 31-12-2024

Caerbannog

Let's make better things.

zit alles nog goed vast? ik ben er laatst namelijk al eens achter gekomen dat als je geluidskaart of bijvoorbeeld je geheugen niet goed in 't slot zit, je xp setup ook niet erg goed draait.......
Heel vaak liep ie direct in 't begin al vast bij 't laden van de stuurprogramma's
Kan je zo weer verder? ;)

• Xander
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 20:58:
Ja ok maar de reinstall werkt niet want die loopt vast dus ik ga proberen via de cd opnieuw te doen
Eh, de meeste mensen installen vanaf CD?
Of ben jij één van die mensen die de volledige cd naar disk kopiëren voordat ze beginnen met de install? In dat geval lijkt het me logisch dat áls er iets mis is met die disk of met het FS dat de setup niet meer goed draait.

Verwijderd

Topicstarter
ik zelf denk dat me harde schijf naar ze grootje is.
maar ik weet het niet cker.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb windows xp system recovery zit daar op wel eens van gehoord het is best handig maar niet als dit je overkomt :P

• Xander
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 21:06:
ik zelf denk dat me harde schijf naar ze grootje is.
maar ik weet het niet cker.
Daarvoor hebben ze dus die tests, heb je die al een keer gedraait nádat je problemen kreeg, of alleen Toen het nog goed ging met je PC?

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 21:07:
nee ik heb windows xp system recovery zit daar op wel eens van gehoord het is best handig maar niet als dit je overkomt :P
Vertaling:
Nee. Ik heb Windows XP System Recovery, heb je daar wel eens van gehoord?
Het is best handig, maar niet als je dit overkomt.

Verwijderd

Topicstarter
wat heb je er aan dan...?

Verwijderd

Topicstarter
dan heb ik er niks aan als het niet handig is bijd it probleem

• Xander
Dan weet je of je disk kapot is of niet.

psst, jongert: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif is heel handig als je 2 dingen vlak na elkaar wilt zeggen...

[ Voor 34% gewijzigd door Xander op 07-07-2003 21:15 ]

• megaleo

megaleo

Special member

Probeer de schijf eens anders in een andere pc.
Als je die hebt. :P

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

...mmm...ik mag raden ....je hebt goedkope round cables gekocht zonder treklipje ( kijk maar eens op de site van coolermaster..dan zie je wat ik bedoel ) en vind het gek dat ze kapot gaan....

Ok...genoteerd.....:)

There is no place like ::1

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

1 ) Draai even die test
2 ) Probeer als dat niet werkt even of de schijf nog werkt in een andere computer.
3 ) Lessen "Schrijf Nederlands in 30 uur" kosten bij mij €20,- per uur.

[ Voor 20% gewijzigd door krvabo op 07-07-2003 21:33 . Reden: XanderH deed moeilijk :+ ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ok je werkt nu schijnbaar op een pc? (hoe kan je anders hier posten), zet daar die hd eens in, kijken hoe dat werkt.

mischien heb je de kabel toch eens verkeerd om gehad, heeft je hd mischien opdondertje gehad. Elk merk heeft zijn eigen test progs, die ook gewoon vanaf een diskette te draaien zijn..

(en doe wat aan je spelling, niet normaal te lezen..)

edit:
Sunday 25 January 1987... logisch....

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2003 21:40 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Xander
KarreMania schreef op 07 juli 2003 @ 21:39:
(en doe wat aan je spelling, niet normaal te lezen..)

edit:
Sunday 25 January 1987... logisch....
Hoezo vooroordelen? Ik ben nog jonger, en toch probeer ik leesbaar te schrijven wat me over het algemeen toch wel redelijk lukt. Iemand met die geboortedatum zit nu in de 3e of 4e klas van het Voortgezet Onderwijs, daar mag je toch van verwachten dat ze normaal ABN kunnen schrijven.

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

XanderH schreef op 07 July 2003 @ 21:53:
Iemand met die geboortedatum zit nu in de 3e of 4e klas van het Voortgezet Onderwijs, daar mag je toch van verwachten dat ze normaal ABN kunnen schrijven.
Volgens mijn voormalige lerares Nederlands is het nu AN XanderH :+

Maar ok, het lijkt me logisch dat hij nu achter een PC zit, dus testen van de hdd moet geen probleem zijn. Het kan natuurlijk ook dat hij nu achter een mac zit en dan is het wel een probleem.

[ Voor 15% gewijzigd door krvabo op 07-07-2003 22:01 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

XanderH schreef op 07 July 2003 @ 21:53:
[...]

Hoezo vooroordelen? Ik ben nog jonger, en toch probeer ik leesbaar te schrijven wat me over het algemeen toch wel redelijk lukt. Iemand met die geboortedatum zit nu in de 3e of 4e klas van het Voortgezet Onderwijs, daar mag je toch van verwachten dat ze normaal ABN kunnen schrijven.
wat offtopic, maar om recht te trekken..

met het wordt logisch maak ik slechts duidelijk waarom HIJ zo'n taalgebruik gebruikt, had ik nou gezegd "zeker weer zo'n 14 jarig joch.." was het anders.. Vele 12-16 jarige gebruiken hedendaags dit "taaltje", moet je juist blij zijn daar niet bij te horen.. eerder dan "bevooroordeeld".

ontopic, nu maar wachten op een reply van de TS, hd mollen door een nieuwe cable lijkt me wat raar

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2003 22:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 21:14:
dan heb ik er niks aan als het niet handig is bijd it probleem
Ja, ik weet dat je zei "alle tests" al uitgevoerd te hebben, maar probeer deze toch maar ff dan.

Als je die data die er op je HDD stond voor ie crash-te niet persee meer hoeft te hebben dan kun je misschien eens proberen om het volgende proberen.
(of als je die data nog wel wilt hebben, kun je de basis-tests uitvoeren.)

Download dit bestandje.
[optioneel] Scan het ff op virussen e.d.[/optioneel]
Pak het uit op een A:\ diskette.
Boot de "beschadigde" pc van deze diskette.
Selecteer de power diagnostic tests. (bewaar die accoustic management maar voor een moment dat je pc goed loopt.)
Voer alle tests uit die je kunt selecteren. (bij de tests waarbij je data kan verliezen wordt voor het uitvoeren nog eens aan je gevraagd of je dit zeker weet.)

Als je door al deze tests heen komt, dan weet je zeker dat het probleem niet bij de hardeschijf ligt, maar elders.
Ook jumpers, connector-volgorde en dergelijke dingen worden hierbij getest.

nou,.... suc6 zou ik zeggen en realiseer je dat ik me niet "aansprakelijk stelbaar hou" ( :9 ) voor enige data-verlies opgetreden door deze software.

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

• Xander
_Droopy schreef op 07 July 2003 @ 22:05:
[...]
Download dit bestandje.
[optioneel] Scan het ff op virussen e.d.[/optioneel]
Pak het uit op een A:\ diskette.
Boot de "beschadigde" pc van deze diskette.
Selecteer de power diagnostic tests. (bewaar die accoustic management maar voor een moment dat je pc goed loopt.)
Voer alle tests uit die je kunt selecteren. (bij de tests waarbij je data kan verliezen wordt voor het uitvoeren nog eens aan je gevraagd of je dit zeker weet.)
Eh, waarom nou PowerMax 3.0? Versie 4.06 is ondertussen al uit, dus ik zie eigenlijk geen reden meer om 3.0 te gaan gebruiken :>

Maar misschien is het ook makkelijk als de TS ons even laat weten wat voor schijf hij heeft, voor Maxtor's is dit tooltje inderdaad de beste oplossing, maar voor andere merken zou ik ook andere tooltjes gebruiken.

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

XanderH schreef op 07 July 2003 @ 22:12:
[...]

Eh, waarom nou PowerMax 3.0? Versie 4.06 is ondertussen al uit, dus ik zie eigenlijk geen reden meer om 3.0 te gaan gebruiken :>

Maar misschien is het ook makkelijk als de TS ons even laat weten wat voor schijf hij heeft, voor Maxtor's is dit tooltje inderdaad de beste oplossing, maar voor andere merken zou ik ook andere tooltjes gebruiken.
Hey! thanx for the tip!
* _Droopy d/l-ed gelijk ff.

Dit tooltje gebruik ik ook voor non-maxtor disks hoor, misschien niet voorgeschreven door de fabrikant, maar werkt tot noch toe vlekkeloos bij mijn ondervindingen.

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Verwijderd

Topicstarter
oke ik zal me als eerste verontschuldigen voor mijn vriends 'slechte'' taal gebruik.
hij weet mijn wachtwoord van GOT en gebruikt hem soms. Weet begod niet waarom hij geen eigen acount maakt maargoed

verder over het probleem ik ben er net ff langs geweest en heb gekeken hij had idd niet gekeken naar de pc hij had de rounded IDE's op de laatste kabel gegooit (slave duz)
ik heb nu alles even goed gedaan en het werkte half omdat de hdd toch op een of anderen manier verkloot is hij stopt bij formateren via xp cd bij 20 % ben na uurtje weggegaan wilde ook nog slapen maar voor de mensen die zeggen dat hij op een anderen pc (waar hij mee poste) de hdd moest stoppen dat was een laptop vandaar maargoed nu is alles weer normaal op dat de hdd stuk is bedankt voor iedereen en ja ik heb mn w8woord verandert

en vooroordelen zijn er maar ga dan niet gelijk zeggen dat jongeren niet kunnen typen als je net je vriend zijn pc sloop sweet je ook peentjes

''edit ik heb net een mail gehad van een van de op's dat ik aan mn post over onzinnige post duz ik hoop dat ik me hierbij heb uitgelegd dat ik het niet was die deze post begon''

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 23:50 . Reden: mail ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:38

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

offtopic:
je schrijft net zo lekker als je "vriend"...zelfde school? :D

btw..mooi dat alles nu goed is....maar volgens mij is er dan ook over verschillende postst heengelezen :S!?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
ja zelfde school verschillende klas alleen een ander ding ik ben dyslekties en hij niet en welke posts bedoel je

en nogmaals als ik niet kan typen en mn best erop doe hoef ik dat niet gelijk te lezen dat ik niet kan typen iedereen is jong geweest toch?
en ik dacht dat we hier waren om elkaar te helpen.
sommige hebben zelf de FAQ niet gelezen denk ik dan...
sorry maar ik voelde me even ge kleineerd..

owja en je p4 2.21@3.1 is spam (voor als je dit nog niet wist)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 00:40 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

jongert...gesproken over de FAQ....

Hoeveel mensen mogen maximaal ook al weer gebruik maken van een account! Even opzoeken....veel plezier!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
weet dat er maar een per acount mogen kan ik weinig aandoen dat hij mn pc doorspit naar mn w8woorden :S

weet ut was even aan het klooien met mijn pc zag het niet nu wel heb 4 wwoorden moeten veranderen d8 dat hij deze niet had

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 00:41 ]

• MJ85
  • Laatst online: 20-03-2025
*Zucht*

.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03 19:29

Mentalist

[avdD]

Okee..

Ten eerste, doe iets aan je taalgebruik diegeen-met-wie-jongert-z'n-account-shared. Jong zijn is geen excuus, punten en hoofdletters kun je heus wel zien en sinds de basisschool mag er ook van je verwacht worden dat je weet waar je die moet gebruiken.

Topicstarter, zoek eerst zelf eens wat en probeer zelf het 1 en ander uit. Als je NTLDR in de search intikt krijg je genoeg resultaten waar genoeg suggesties bij zullen staan met dingen die je zelf kunt proberen.

En naast dat zijn er ook genoeg andere dingen die je in jou situatie kunt proberen, waarvan ik er gewoon te weinig in je topicstart zie. Be creative. Je had op z'n minst je HD kunnen testen met een tooltje voordat je een topic zou openen b.v....

Volgende keer zelf wat meer uitzoeken/uitproberen en op je taalgebruik letten dus ;)

En "echte jongert" : sla dat wachtwoord dan niet als een .txt op je pc op maar in je hoofd, en registreer desnoods zelf een account voor die "vriend" van je. Scheelt een hoop gedoe..

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.