Ik heb dus een gaskachel in mijn huiskamer staan met allemaal van die kleine glazen plaatjes erin. Je zult nu wel denken van wat doet dit in Audio video en Hifi.. mijn probleem is dus dat als ik mijn JBL-TLX 5000's een beetje open zet deze glazen plaatjes in de kachel gigantisch beginnen te trillen tegen elkaar. Zwaar irritant dus want het geeft een vervelend bijgeluid. Weet er hier dus iemand een stof of matyeriaal dat geheel hittebestendig is waar ik deze ruitjes een stuk vaster mee in de kachel kan zetten. Vastkitten met een hittebestendige kit kan niet want ik moet als ik de kachel aan wil steken een paar ruitjes eruit halen om deze te ontsteken (eens per seizoen want ind ezomer gooi ik ook altijd de waakvlam uit en de elektronische ontsteking is defect).
daar is toch van de touw-achtig spul voor?
dat middelste doosje op het plaatje op deze pagina
http://www.morsoe.com/uk/Products/access/maint.htm
(ceramic packing cord)
dat middelste doosje op het plaatje op deze pagina
http://www.morsoe.com/uk/Products/access/maint.htm
(ceramic packing cord)
[ Voor 68% gewijzigd door Mr.Nobody op 07-07-2003 19:58 ]
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Staan nog niet op spikes.. moet ik nog steeds een keer aanschaffen. Zal denk ook wel helpen. Weet iemand toevallig of die voetjes die onder de semi professionele lijn van JBL zitten (via de zij en onderkant) ook los te kopen zijn?
[quote]Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 19:48:
heb je je speakers wel op spikes staan ? dat wil nog wel eens werken :)[/quot]
Waarom zou dit helpen? Mijn speakers staan op spikes, maar als ik het volume een beetje opentrek begint toch wel het raampje in mijn kamerdeur zoniet de gehele deur te resoneren.
Waarom zou dit helpen? Mijn speakers staan op spikes, maar als ik het volume een beetje opentrek begint toch wel het raampje in mijn kamerdeur zoniet de gehele deur te resoneren.
[quote]kwiebus schreef op 07 juli 2003 @ 20:15:
omdat die kachel op de vloer staat en dus waarschijnlijk via een trillende vloer mee gaat trillen en jou deur doodleuk door de geluidsdruk van de speakers mee gaat trillen (gok ik)Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 19:48:
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Is het niet een slimmere optie gewoon de ontsteking van je kachel te laten maken en de ruitjes op de juiste manier (kit of andere `pakking') vast te laten zetten ?
Een goed sluitende kachel lijkt me wel zo prettig, ook ivm CO enzo..
Misschien kun je anders wat hittebestendige isolatie van een oud stukje (ciliconen-) elektrakabel ertussenfrotten
Een goed sluitende kachel lijkt me wel zo prettig, ook ivm CO enzo..
Misschien kun je anders wat hittebestendige isolatie van een oud stukje (ciliconen-) elektrakabel ertussenfrotten
t' zou inderdaad wel slim zijn om de ontsteking te laten maken en dan de ruitjes vastzetten maar als de ontsteking weer kapot gaat moeten de ruitjes er wel weer uit kunnen
[ Voor 4% gewijzigd door 2020Media op 08-07-2003 06:07 ]
May Lyssa aid you
GA even naar een installatie bedrijf en laat je daar voorlichten. Huisvlijt met dit soort zaken, als je er geen verstand van hebt, is slecht voor je gezondheid.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()