• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Tweakers,

Met die officiele door nokia uitgebrachte vide-recorder software ging er het volgende belletje rinkelen. het is immers mogelijk om via bluetooth te chatten en te bemusen en dergelijke., is het dan ook niet mogelijk om die videobeelden bijvoorbeeld direct te streamen naar je pc, en je 7650 eventueel te gebruiken als webcam?

Verwijderd

Volges mij niet, als dat mogelijk was dan zou je toch ook zolang als het geheugen verstrekt filmpjes kunnen maken en dit kan dus niet?

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:45
Denk ook niet dat de cam 15/30 FPS aankan ;)

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op 07 July 2003 @ 19:34:
Denk ook niet dat de cam 15/30 FPS aankan ;)
Nouja, stel dat ie ze bufferd met bv 10/20 mb(wat is het geheugen van zo''n ding, werken die niet met mmc?) en dan via bluetooth door stuurt(is toch redleijk snel?) en dan send, dan zit je misschien met vertraging, maar dan werkt het toch wel?
Komt er eigelijk op neer dat je een filmpje maakt, verstuurt, filmpje wist en weer over nieuw begint, niet?

Verwijderd

zit maar 4meg geheuge in zonder mmc, dat hebben alleen zijn opvolgers

Verwijderd

@ frankinator. Weet jij toevallig waar ik die software kan kopen, want ik heb nog nooit ergens in een winkel software te koop gezien. Of is hij ergens te downloaden (freeware of via w@p ofzo) Ik bedoel dus geen Kazaa achtig spul of andere warez ;)
Pagina: 1