Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is dat mandarijns of kanton
[ Voor 12% gewijzigd door supakeen op 07-07-2003 19:28 ]
Freehand ofzo
Is niet zo heel moeilijk, je kan zelfs deze openen en er overheen tekenen op een andere layer.
Voordeel van vectors is dat je ze zo groot kan "opblazen" als je wil, ze blijven er even goed uit zien
[ Voor 58% gewijzigd door DinX op 07-07-2003 19:28 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Dit is het beste wat ik ervan kon maken zo snel. Laat maar horen als je de .ai of .eps wil hebben...
[ Voor 60% gewijzigd door RobIII op 07-07-2003 19:55 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij

denk dat dit topic niet lang stand zal houden overigens, gewoon groot printen en met de hand even de omlijning opnieuw tekenen.
eps = Enhanced Postscript
je plaatje wordt gewoon opnieuw getekend in vectors zodat je kunt rezisen zonder kwaliteits verlies
[ Voor 27% gewijzigd door 9nevermind9 op 07-07-2003 19:50 ]
specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!
Haters everywhere but I don’t really care
Kanji is normaal Japans hoor , maar zijn grotendeels tekens overgenomen uit Koreaans en ChineesVerwijderd schreef op 07 juli 2003 @ 19:28:
Zoek eens op Chinese Kanji in google. Zo heten die tekens volgens mij.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
alleen lijkt deze uitvoering niet echt op het juiste teken, dit is een kwastschrift versieKarreMania schreef op 07 juli 2003 @ 20:01:
dank je voor de 2 grote (matijst en Rob3), ken ik aardig mee aan de slag
jij hebt het zeker niet overgetrokken.. vind het niet echt op elkaar lijken..RobIII schreef op 07 July 2003 @ 19:31:
Ik zal wel eens effe Illustratoren voor je...Effe wachten...
[afbeelding]
Dit is het beste wat ik ervan kon maken zo snel. Laat maar horen als je de .ai of .eps wil hebben...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
het gaat wel om het eerste teken niet het teken dat floriske.nl gaf.....toch?ReseTTim schreef op 07 July 2003 @ 20:10:
[...]
jij hebt het zeker niet overgetrokken.. vind het niet echt op elkaar lijken..
Ik vind hem sprekend lijken om eerlijk te zijn.
T60P Widescreen
offtopic: .. was dat jou pc past in het metro krantje vandaag?ReseTTim schreef op 07 July 2003 @ 20:10:
[...]
jij hebt het zeker niet overgetrokken.. vind het niet echt op elkaar lijken..
Nah, ik moet ReseTTim wel gelijk geven, er zijn een hoop punten die verschillen, maar dat zou goed kunnen komen door verkeerd tracen van die JPG.Seesar schreef op 07 July 2003 @ 20:26:
het gaat wel om het eerste teken niet het teken dat floriske.nl gaf.....toch?
Ik vind hem sprekend lijken om eerlijk te zijn.
Kijk naar deze punten:

[ Voor 19% gewijzigd door DUX op 07-07-2003 21:11 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Ik ben nou niet echt een illustrator wonder, maar ik vond het niet onaardig gedaan. Ik zag later pas de "scherpere" versies van Floriske, en die heb ik dus niet nagemaakt. Het is graag of nietDUX schreef op 07 July 2003 @ 21:03:
[...]
Nah, ik moet ReseTTim wel gelijk geven, er zijn een hoop punten die verschillen, maar dat zou goed kunnen komen door verkeerd tracen van die JPG.
Kijk naar deze punten:
[afbeelding][afbeelding]
/edit/
En bij deze een nieuwe versie, wél van de "scherpe" versies afgekeken:

Het .eps of .ai bestand heb ik liggen voor geïnteresseerden...
[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 07-07-2003 21:37 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Verwijderd
zou je me dit grote chinese teken van je laatste reply
in het psd? bestand willen toemail aan me??
bedankt vast
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 22:23 ]
Check je mail...Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 21:44:
hey rob,
zou je me dit grote chinese teken van je laatste reply
in het psd? bestand willen toemail aan me??
hier stond een emailadres
bedankt vast
Enne: ik zou m'n adres effe weghalen voordat je onder de spam zit
[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 07-07-2003 23:48 ]
Over mij
helaas heb ik em net zitten maken.. geloof dat ie toch in spiegelbeeld is geworden..
(verder is hij wat mislukt, zwarte verf was nog niet droog, waarna ik er al stickerpapier op deed.., je ziet de vage plekken)
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 07-07-2003 22:20 ]
KarreMania schreef op 07 July 2003 @ 22:18:
Rob3!! kan je em ook naar mij mailen? (mn naam AT cistron PUNT nl)
helaas heb ik em net zitten maken.. geloof dat ie toch in spiegelbeeld is geworden..
(verder is hij wat mislukt, zwarte verf was nog niet droog, waarna ik er al stickerpapier op deed.., je ziet de vage plekken)
[afbeelding]
Stijlvolle kast, alleen jammer van dat wit aan de voorkant. Maak er 1337-zwart van
Oeh, een in-de-lucht-schrijf-klok
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Verwijderd
Kantonees en Mandarijns is alleen voor de spreektaal.zmn schreef op 07 July 2003 @ 19:26:
Ik zou het alleen voor je kunnen tekenen en dan klopt het ook niet helemaal precies omdat ik het proportioneel niet goed neerzet
Is dat mandarijns of kanton
In China schrijven ze wel een simpele vorm van chinees en in Hong Kong en Taiwan de traditionele vorm van chinees.
Verwijderd
Alternatieve schrijfwijzen:
• http://www.japanorama.com/images/_ch_tiger_zodiac.gif
• http://www.chinavoc.com/zodiac/shop/tiger/images/tiger4.gif
• http://www.transname.com/zodiactiger.gif
• http://www.thefengshuiconsultancy.co.uk/zodiac/z-tiger.gif
• http://www.bluetreegallery.com/image/zod_tiger.jpg
• http://www.chinavoc.com/symbol/free/zodiac/tiger.gif
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 01:47 ]
Dit topic is gesloten.
![]()