[igi 2]vast in level ambush

Pagina: 1
Acties:

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zit vast in de level Ambush van Igi 2, daarin moet je chips jatten van een rij vrachtwagens die je voor de (kappotte) brug staan.
Voordat je dat kan doen moet je de APC onschadelijk maken, maar hoe doe ik dat?

Ik heb alle mannetjes al dood geschoten, en ik probeer het met een handgrandaat te doen en met mijnen, maar waar moet ik die op vastzetten :?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Je moet het niet met mijnen/handgranaten doen, maar met een rocketlauncher, zie ook:
5.1. destroy the APC using the rocker launcher found in the convoy

I did this mission the fast way so I can avoid those guys unloaded by
the APC and the baddies from the choppers. When the mission starts run
to the convoy and massacre all those who breathe (except you). Use your
m16 grenades before getting close and kill the rest. Quickly pick the
rocket launcher at the back of the 2nd truck and aim at the APC before
it unloads more soldiers.
Uit deze walkthrough (rechtermuis » snelkoppeling kopieren » plakken in adresbalk, anders werkt het niet). Gevonden op GameFAQs.com, erg handige site voor dit soort probleempjes. Als je snel wilt vinden wat je zoekt kan je CTRL + F indrukken, bijvoorbeeld 'Ambush' intypen en kom je vanzelf terecht bij wat je zoekt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 08-07-2003 10:34 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Kan dit niet gewoon in main topic :? |:(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 09:41:
Kan dit niet gewoon in main topic :? |:(
Vrijwel alle vragen over spellen mogen in SPV, zo ook vast zit vragen. En trouwens, waar zie jij een main topic van IGI2 :? Die is er wel, maar die is ook flink oud, dus misschien wou Hielkej dat topic niet schoppen.

En dan nog dit:
The Will schreef op 04 April 2003 @ 11:42:

Waar op letten bij het posten van een reply?

• Vind je dat een topic niet thuishoort in dit forum, of op slot moet, ga dan niet in het topic posten wat er allemaal fout aan is, maar plaats even een topic report of een bericht in Schop een Modje, op die manier kan het topic snel gevonden worden door een moderator, en kan er wat aan gedaan worden. :)

The devil is in the details.

Verwijderd

MaRc0 schreef op 08 July 2003 @ 10:27:
[...]

Vrijwel alle vragen over spellen mogen in SPV, zo ook vast zit vragen. En trouwens, waar zie jij een main topic van IGI2 :? Die is er wel, maar die is ook flink oud, dus misschien wou Hielkej dat topic niet schoppen.

En dan nog dit:

[...]
Sorry my bad :/ bedoelde het niet zo maarwist dat er een topic over was Sorry heh :P