Vraag over AutoCad 2004?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-08 20:56
Ik heb AutoCad 2004 pas net en ik heb al gezocht maar kan het niet vinden en ik weet niet of het er is :X
Ok, me vraag is: Ik wil een Baybus gaan maken, maar ik wil eerst ff kijke hoe ik dat ga doen dus....waar ik al die knopjes enzo op doe is 14,9 cen. breed en 4,3 cen. hoog hoe kan ik dat dan precies maken in AutoCad 2004 als dat niet kan is er dan mischien een ander prog. ? ;)

Alvast bedankt :*) _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

euhm... LEER autoCAD?

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-08 08:57

wdekreij

Dubbelzinnig

je kan het in zoveel programma's doen... 3ds max, rhino, maya enz....

en hoe dat moet, een kwestie van zoeken :)

tip: volg wat tutorials :)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:41

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je hebt er vast wel een handleiding bij gekocht... Daar staat wel in hoe je moet tekenen met autocad. En als je er niet uitkomt -> gebruik je lekker een ander programma wat je wel snapt.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Boffer. Ik moet het op het werk doen met Autoklad 14. Maar uh, koop "Autocad 2004 voor dummy's". Daar moet je een heel eind mee komen. 8)

Wanbeleid is ook beleid.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:56

crisp

Devver

Pixelated

eehhm, google, tutorials, F1?
Niet echt een W&G topic imho; meer SA, maar ik betwijfel of ze 'm daar zo willen hebben...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.