Toon posts:

vervangen 1,475V p4 door 1,5V

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou het problemen geven wanneer ik een P4 2,0GHz 1,500V (sSpec SL68R) plaats op mijn notebook moederbord waarop een P4 2,0GHz 1,475V (sSpec SL5YR) zat?

Naar mijn weten is de spanning op het moederbord niet instelbaar, maar het gaat hier wel om een erg klein verschil (0,025V) naar mijn mening.

De tweede processor is namelijk wel verkijgbaar, en naar de eerste ben ik nog op zoek, zodoende.

Ik hoop dat jullie wat informatie / ervaring hebben.

Groet,

Roderik

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:24
Hij zal wel minder goed te OCen zijn ;)

Maar als het goed is moet het mobo de voltage automatisch instellen, maar weet je zeker dat je de proc kunt vervangen van die laptop :?

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 12:08
Zo'n klein verschil moet toch wel te doen zijn denk ik zo. Zekerheid zal je echter nooit krijgen tot je het probeerd.

Verwijderd

Wat heb je voor een mobo dan , dat je geen voltages in kan stellen?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 18:31:
Wat heb je voor een mobo dan , dat je geen voltages in kan stellen?
Portable. :)

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Ik mag aannemen dat het moederbord automatisch de benodigde spanning van de processor detecteerd, ookal kun je hem niet handmatig instellen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel daar een beetje aan, heb niet al te hoge verwachtingen van het medion moederbord uit de MD9783 notebook van de ALDI, bovendien is medion niet al te scheutig met informatie.

Verwijderd

0,025 zal geen ruk uitmaken.. maar ik vraag me af of je je proc wel kunt vervangen, dit is namelijk niet bij elke Laptop mogelijk. Maar je kunt het altijd proberen, start die niet op dan weet je genoeg.
Pagina: 1