heb een laptopje en die is nu opeens langzaam met inloggen en heb geen internetverbinding meer.
de server is as2003
wat reeds gedaan.
gezocht bij de search
vast ip gegeven ip genomen dat vermeld stond in de dns server nl 192.168.0.10
en primary dns gezet op 127.0.0.1
het rare is dat hij het voordien altijd deed. Heb hem dit weekend even een vast ip gegeven omdat ik aan het gamen was bij een vriend.
aan de server ligt het niet want mijn andere station doet het gewoon goed en die staat op obtain an ip address automatically.
ok het is nu beter ipv 127.0.0.1 heb ik het ipadres van de server bij primary dns gezet en nu kan ik interneteen en gaat het inloggen snel maar waarom moet ik dat invullen????
bij mijn andere station gaat het gewoon goed met obtain an ip[adress automatically
iemand een idee?
de server is as2003
wat reeds gedaan.
gezocht bij de search
vast ip gegeven ip genomen dat vermeld stond in de dns server nl 192.168.0.10
en primary dns gezet op 127.0.0.1
het rare is dat hij het voordien altijd deed. Heb hem dit weekend even een vast ip gegeven omdat ik aan het gamen was bij een vriend.
aan de server ligt het niet want mijn andere station doet het gewoon goed en die staat op obtain an ip address automatically.
ok het is nu beter ipv 127.0.0.1 heb ik het ipadres van de server bij primary dns gezet en nu kan ik interneteen en gaat het inloggen snel maar waarom moet ik dat invullen????
bij mijn andere station gaat het gewoon goed met obtain an ip[adress automatically
iemand een idee?
[ Voor 20% gewijzigd door dread op 07-07-2003 19:19 ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.