Op dit moment ben ik bezig met het installeren van een machine met een ASUS A7V8X moederbord. Op dit moederbord zit een NIC geïntegreerd. Ik probeer deze te installeren, maar krijg constant de volgende melding:
Event ID: 5008
Source: bcm4sbxp
Description:
\DEVICE\{44409E46-B231-852D-6EB1B38374BA}: Has encountered an invalid network address.
Uiteindelijk wil ik Windows XP op deze machine draaien, maar Windows 2000 heb ik ook al geprobeerd. Deze gaf exact hetzelfde probleem. Ook het installeren van SP1 cq. SP3 voor Windows 2000 gaf geen verbetering. Ook een BIOS update naar de nieuwste versie had geen effect
In de search van Tweakers en Microsoft kon ik geen oplossing vinden.
Via google vond ik deze site, maar daar kom ik niet verder mee:
http://www.intel.com/support/tokenexpress/vintage/23836.htm
Error Message: 1390 Network Address
5008 OcTk1601 : Has encountered an invalid network address.
Action: An invalid network address was specified. Change the locally administered network address and restart your system. The driver uses the burned-in address when loading.
Heeft iemand enige idee hoe ik dit probleem moet oplossen, want ik ben een beetje door mijn oplossingen heen
Event ID: 5008
Source: bcm4sbxp
Description:
\DEVICE\{44409E46-B231-852D-6EB1B38374BA}: Has encountered an invalid network address.
Uiteindelijk wil ik Windows XP op deze machine draaien, maar Windows 2000 heb ik ook al geprobeerd. Deze gaf exact hetzelfde probleem. Ook het installeren van SP1 cq. SP3 voor Windows 2000 gaf geen verbetering. Ook een BIOS update naar de nieuwste versie had geen effect
In de search van Tweakers en Microsoft kon ik geen oplossing vinden.
Via google vond ik deze site, maar daar kom ik niet verder mee:
http://www.intel.com/support/tokenexpress/vintage/23836.htm
Error Message: 1390 Network Address
5008 OcTk1601 : Has encountered an invalid network address.
Action: An invalid network address was specified. Change the locally administered network address and restart your system. The driver uses the burned-in address when loading.
Heeft iemand enige idee hoe ik dit probleem moet oplossen, want ik ben een beetje door mijn oplossingen heen