Toon posts:

[Outlook XP] Contacten delen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een hoop op het forum gelezen en bij google gezocht, maar ik kan het niet vinden.

Ik wil de contacten uit outlook XP delen in het netwerk. De email berichten worden opgeslagen in persoonlijke PST bestanden, maar ik wil graag een gezamelijke "contacten lijst" zonder hiervoor Exchange gebruiken. Het mag zelfs zo zijn, dat er maar 1 persoon de lijsten kan wijzigen en de rest alleen kan lezen. Is dit op een eenvoudige manier mogelijk?

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
http://www.slipstick.com/outlook/share.htm
werkt niet bebaalt 100% maar het is een manier exchange is enigste manier die echt goed werkt. maja das weer niet bepaald simpel en goedkoop.

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

Verwijderd

Is het niet mogelijk om het bestand waar die de contacten in opslaat op de netwerkschijf te zetten en dan bij iedere PC hier naar te verwijzen? Of is dit te simpel bedacht :S

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 07 juli 2003 @ 18:03:
Is het niet mogelijk om het bestand waar die de contacten in opslaat op de netwerkschijf te zetten en dan bij iedere PC hier naar te verwijzen? Of is dit te simpel bedacht :S
voor zover bij mij bekend is dit niet apart beschikbaar, dan deel je namelijk meteen alles van je persoonlijke mappen, of je zou hier een apart .pst bestand voor aan moeten maken....

Deze plek is te koop.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08-09 17:20

Boss

+1 Overgewaardeerd

Het is in outlook niet mogelijk om met meerdere mensen tegelijkertijd van hetzelfde pst bestand gebruik te maken. Zal je echt Exchange Server voor nodig hebben of een van de beschikbare emulatoren.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zoals boss al zegt kan het wel maar dan voor 1 user tergelijk ivm shareing van files. Werkt niet echt je van het.

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

Pagina: 1