Hoi, ik heb een tijd geleden ondekt dat je als jij bijv een wazig scherm hebt dat je dat verhelpen kunt door aan potmetertjes te draaien aan de binnenkant van de monitor... zou je met deze potmeters (ik heb minstens 12 potmetertjes) ook de resolutie die het scherm aan kan te verhogen ?
Nee, je resolutie word bepaald door het masker wat in je monitor zit. Met de potmetertjes bepaal je alleen hoe de elektronenkannonen op het masker gericht staan.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
nee. de resolutie wordt verzonden door de videokaart. en is afhankelijk van de electronica in de monitor.
die extra potmetertjes die er zitten kan je waarschijnlijk gebruiken om de beeld magneten af te stellen.
die extra potmetertjes die er zitten kan je waarschijnlijk gebruiken om de beeld magneten af te stellen.
ik heb zelf al is een monitor scherp gesteld met een potmetertje.
ook bij tv's kan dit, dat heeft niks met een resolutie te maken.
ook bij tv's kan dit, dat heeft niks met een resolutie te maken.
IdieAloth
idd d8 ik al
damster mijn videokaart kan het aan mn scherm niet
een raar ding is wel dat ik een tijd geleden ook eens aan deze potmetertjes heb zitten draaien op een resolutie van 1024
ik ging een spel spelen op 800 maar mijn beeld kon deze resolutie niet meer aan? hoe kan dit dan?
er zit trouwens ook op mn beeldkannon zelf een potmeter daar heb ik niet aan durven draaien nouwja heel z8jes maar er gebeurde niks
ik heb trouwens ook een potmetertje gevonden waar als je aan draaid het scherm begint te *knetteren* (net als als je hem aan zet) en als je langer draaid gaat hij in het midden trillen iets verder komt er een rode balk over heen en wordt zwart
wat stelt deze potmeter voor dan?
damster mijn videokaart kan het aan mn scherm niet
een raar ding is wel dat ik een tijd geleden ook eens aan deze potmetertjes heb zitten draaien op een resolutie van 1024
ik ging een spel spelen op 800 maar mijn beeld kon deze resolutie niet meer aan? hoe kan dit dan?
er zit trouwens ook op mn beeldkannon zelf een potmeter daar heb ik niet aan durven draaien nouwja heel z8jes maar er gebeurde niks
ik heb trouwens ook een potmetertje gevonden waar als je aan draaid het scherm begint te *knetteren* (net als als je hem aan zet) en als je langer draaid gaat hij in het midden trillen iets verder komt er een rode balk over heen en wordt zwart
wat stelt deze potmeter voor dan?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 20:51 ]
Het verpest-mijn-beeld potmetertje 
Wat voor monitor heb je eigenlijk? Misschien is er gewoon via google wel een schema te vinden......
Wel lache trouwens die potmetertjes..... ga ik binnenkort ook een proberen bij mn oude 20"eizo bak
Wat voor monitor heb je eigenlijk? Misschien is er gewoon via google wel een schema te vinden......
Wel lache trouwens die potmetertjes..... ga ik binnenkort ook een proberen bij mn oude 20"eizo bak
ik heb een ctx 1451ELR monitor met een phillips scherm
[s]idd ik zal eens kijken op google![s]
Google kan niks vinden over deze monitor alleen een driver. Zelfs op de CTX site zelf staart niks over dit model... hij is uit 1997
Google kan niks vinden over deze monitor alleen een driver. Zelfs op de CTX site zelf staart niks over dit model... hij is uit 1997
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 21:19 ]
Pagina: 1