4x4 Evolution op de Monster truck madness 2 engine

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Volgens mij wel!

Als je Monster truck madness 2 speelt, dan heb je zo'n level waar een trein rijdt. Ga je nou met je truck dwars op de spoorweg staan (en je dan door de trein laten beuken) en je laat je ff vooruitduwen, dan vlieg je iets van 1000 meter recht de lucht in (heel vreemd...)

Nou heb je een level in 4x4 evo. (het laatste level geloof ik) waarin trucks op de weg rijden. Dus ik denk: ff voor de lol me laten scheppen door zo'n truck. En ja hoor, opeens vlieg ik recht de lucht in! Kortom exact hetzelfde effect als in MTM2 (zelfs het trillen van het beeld 3 seconden voordat je de lucht invliegt is hetzelfde)

Weet iemand toevallig of 4x4 Evo. gebruik maakt van de Monster Truck Madness 2 engine?

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-10 07:54
Geen id, maar redelijk wat banen kwamen me vrij bekend voor uit MM 1 en MM 2.

En de besturing is net zo vaag (leuk voor monstertrucks, niet voor SUV's)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 22:31

Fisico

by Fabian

Hoi

beetje offtopic

maar wat vinden jullie van 4x4 als spel? ik ken alleen de demo met 2 banen en een nissan

mvg Fisico

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

Ik heb vandaag een rip gedownload (ik koop het originele wel als ik het leuk vind:7), ga hem vanavond testen!

Motor-Forum.nl