Toon posts:

XBox vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou graag weten of het mogelijk is dat wanneer ik een Xbox koop ik 'm dan zo kan modificeren dat ik er een mediaplayer op kan zetten zonder het gebruik van een modchip of het aanschaffen van het een spel met een fout. (007 hack)

Zo ja, hoe doe je dat dan?

Nou wil ik geen informatie over modchips omdat dat illegaal is.

Verwijderd

ten eerste lees het xbox topic door en ten 2e NEE dat kan niet want dan verkocht msoft dat wel of zou het op de xbox webpage staan.

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

Er stond laatst op de frontpage dat het gelukt was om dmv een bug in een 007 spel wel linux op de XBOX te plaatsen dus ik neem aan dat dit best mogelijk is :)

Verwijderd

volgens de woordvoerders van Microsoft zijn modchips niet illigaal? Tenminste dat las ik in een PC blad.

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 09:59
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 14:49:
Ik wou graag weten of het mogelijk is dat wanneer ik een Xbox koop ik 'm dan zo kan modificeren dat ik er een mediaplayer op kan zetten zonder het gebruik van een modchip of het aanschaffen van het een spel met een fout. (007 hack)

Zo ja, hoe doe je dat dan?

Nou wil ik geen informatie over modchips omdat dat illegaal is.
offtopic:
een modchip voor de xbox zonder een bios is niet illegaal, de bios die er op kan staan is vaak een gemodificeerde van MS. De bios is wel illegaal om te verspreiden. Er bestaat ook een bios voor linux, maar dan kun je alleen linux draaien.

Als je een Xbox koopt kan je tegenwoordig, zonder de box hardwarematig aan te passen, ongesigneerde software draaien. de Xbox mediaplayer is ongesigneerde software. Het is dus wel mogelijk. Hoe het moet en voor verdere info wijs ik je graag door naar Xbox scene

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

ALLEEN MOGELIJK MET XBOX VERSIE 1.0

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01 14:43

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Waarom heb je een mediaplayer nodig :?
Er zit een player in waarmee je van cd's je muziek kan opslaan, en je kan er dvd's mee kijken, dus het nut van een andere mediaplayer zie ik niet, omdat jij (als ik het goed lees) niks illegaals wil doen.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02 09:39

Booth

¯¯¯¯¯¯

Bizzarro schreef op 07 July 2003 @ 18:12:
Er zit een player in waarmee je van cd's je muziek kan opslaan, en je kan er dvd's mee kijken, dus het nut van een andere mediaplayer zie ik niet, omdat jij (als ik het goed lees) niks illegaals wil doen.
Misschien DivXjes kijken ofzo.

En zoals het al is gezegd, het is misschien wel mogelijk, aangezien Linux er al op heeft gestaan.

Verwijderd

Topicstarter
Bizzarro schreef op 07 July 2003 @ 18:12:
divx, asf, mpg, etc. allemaal dingen die je met de standaard player v/d xbox niet kunt afspelen.
Zit nu toch te twijfelen tussen de gamecube (resident evil 0, zelda en metroid) en de xbox (divx, etc!!). ...zucht, keuzes, keuzes...

Heb net een methode gevonden hoe je de xbox kunt klaarstomen voor divx dmv 2 jumperpuntjes met elkaar te solderen en dan de bios te flashen.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Move > Spielerij - Problemen & Vragen

Discussie over modchips zijn niet toe gestaan, mocht het daar naar toe lopen dan gaat ie dicht.

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 09:59
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 18:50:
[...]

divx, asf, mpg, etc. allemaal dingen die je met de standaard player v/d xbox niet kunt afspelen.
Zit nu toch te twijfelen tussen de gamecube (resident evil 0, zelda en metroid) en de xbox (divx, etc!!). ...zucht, keuzes, keuzes...

Heb net een methode gevonden hoe je de xbox kunt klaarstomen voor divx dmv 2 jumperpuntjes met elkaar te solderen en dan de bios te flashen.
Die methode voor het solderen van 2 puntjes kan, dan heb je hetzelfde effect als een modchip. Maar deze manier is niet legaal, er staat in de handleiding van de xbox dat je hardwarematig niks aan mag passen!!!
De volgende URL geeft een complete tutorial waarin staat hoe je zonder te solderen/je Xbox te openen alle software kan draaien. Puur softwarematig! Het staat ook op een forum dat er compleet aan gewijd is en waar je verdere vragen kan stellen. Nadeeltje is dat het engels is.

To M@NIC: De link die ik neerzet bevat geen links voor het downloaden van de software of iets dergelijks. Dat forum is compleet legaal, en verschaft ook geen links naar software die illegaal gecompiled is, of backup games! Misschien een id om een sticky/in de faq te zetten dat er sites zijn waar je vragen over psx/ps2/dreamcast/xbox ombouw/modchips/andere dingen kan stellen plus links?

[ Voor 3% gewijzigd door Harmsen op 07-07-2003 19:31 ]

What a fine day for Science! | Specs

Pagina: 1