"zonnet.nl" uitsluiten als domein...

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Topicstarter
L.S.

Ik heb mij willen aanmelden als forum-lid, maar met mijn "zonnet.nl" kon ik vanwege een geschiedenis van vervelende posters niet aanmelden. :(

Man, that sux! En ik maar betalen (aan zonnet). Te goeder trouw zijn is dus niet meer afdoende tegenwoordig. |:(

Goed, met mijn e-mail van het werk kon ik er dan wel in, maar ik blijf erg teleurgesteld. :'(

Verder: de policy van het "vooronderzoek" alvorens te posten op GoT lijkt mij niet erg gehandhaafd. Toch nog erg veel newbie's, blijkbaar. Waarom wordt dat dan niet afgestraft en mijn -onschuldige-domein wel?

Verder: keep up the good work!

8)
Ramzzz

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

reggen met zonnet adres kan wel, maar moet via een mailtje naar gathering@tweakers.net.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Nobby

Nuts!

Volgens mij is zonnet niet uitgesloten doordat er een geschiedenis van vervelende users, maar doordat zonnet ook gratis abbo's heeft en om te voorkomen dat er spammers steeds gratis mailadressen aan vragen bij zonnet en dan GoT gaan onderspammen zijn gratis providers in het algemeen uitgesloten.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

hmmm....

* BtM909 kijkt links en rechts en ziet geen LA-meubels...

Ten eerste Ramzzz: WELKOM OP GoT!

Ten tweede: in het verleden zijn er problemen geweest met accounts die via Hotmail en Zonnet hebben lopen rotzooien (toen ZONnet nog alleen in de gratis variant zat). De organisatie heeft daarom besloten om o.a. ZONnet.nl als email adres te blokkeren.

Volgens mij is het echter wel mogelijk om je email adres achteraf te wijzigen naar een zonnet account.

Veel plezier op GoT

edit:

pfff... te laat :( :+

[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 07-07-2003 14:49 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Ramzzz schreef op 07 July 2003 @ 14:41:
L.S.

Ik heb mij willen aanmelden als forum-lid, maar met mijn "zonnet.nl" kon ik vanwege een geschiedenis van vervelende posters niet aanmelden. :(
Sorry, maar dat heb je echt te danken aan je (ex) forum-collega's waarvan sommige meer dan clones hebben aangemaakt nadat ze gebanned zijn. Dan heb je geen keuze dan hun resources af te snijden :)
Goed, met mijn e-mail van het werk kon ik er dan wel in, maar ik blijf erg teleurgesteld. :'(
Je kunt het mail adres nu wel veranderen in een zonnet adres hoor :) Je kunt er alleen niet mee registreren :)
Verder: de policy van het "vooronderzoek" alvorens te posten op GoT lijkt mij niet erg gehandhaafd. Toch nog erg veel newbie's, blijkbaar. Waarom wordt dat dan niet afgestraft en mijn -onschuldige-domein wel?
Mjah, je kunt niet iemand zo 1-2-3 van het forum aftrappen omdat hij 1 fout maakt. Zoek bijv maar eens naar mijn start topics, die zijn ook niet echt je-van-het :)
Kortom je moet mensen kansen geven zich te ontwikkelen en te leren hoe het hier aan toe gaat. Persoonlijk vind ik eigenlijk wel dat dat netjes gaat de laatste tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Topicstarter
Thanx for the reminder... ik heb het advies (mailtje) maar opgevolgd...! 8)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En naar mijn weten is ZONnet hier al eens over benaderd. Maar zolang ZONnet geen onderscheid maakt tussen de betaalde accounts en hun gratis account kunnen wij helaas voor dit probleem geen oplossing bieden. Maar goed, zoals je merkt is er altijd wel een mouw aan te passen en kan je je alsnog registreren en je mailadres veranderen naar een ZONnet mailadres :)

Dit onderwerp is trouwens al vaker besproken:

Waarom mag een email adres van zonnet niet?
Waarom geen register doen met ZON mail adres
Blokken e-mail accounts
Etc... etc...

Opgelost dus :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.