"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
* BtM909 kijkt links en rechts en ziet geen LA-meubels...
Ten eerste Ramzzz: WELKOM OP GoT!
Ten tweede: in het verleden zijn er problemen geweest met accounts die via Hotmail en Zonnet hebben lopen rotzooien (toen ZONnet nog alleen in de gratis variant zat). De organisatie heeft daarom besloten om o.a. ZONnet.nl als email adres te blokkeren.
Volgens mij is het echter wel mogelijk om je email adres achteraf te wijzigen naar een zonnet account.
Veel plezier op GoT
pfff... te laat
[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 07-07-2003 14:49 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Sorry, maar dat heb je echt te danken aan je (ex) forum-collega's waarvan sommige meer dan clones hebben aangemaakt nadat ze gebanned zijn. Dan heb je geen keuze dan hun resources af te snijdenRamzzz schreef op 07 July 2003 @ 14:41:
L.S.
Ik heb mij willen aanmelden als forum-lid, maar met mijn "zonnet.nl" kon ik vanwege een geschiedenis van vervelende posters niet aanmelden.
Je kunt het mail adres nu wel veranderen in een zonnet adres hoorGoed, met mijn e-mail van het werk kon ik er dan wel in, maar ik blijf erg teleurgesteld.
Mjah, je kunt niet iemand zo 1-2-3 van het forum aftrappen omdat hij 1 fout maakt. Zoek bijv maar eens naar mijn start topics, die zijn ook niet echt je-van-hetVerder: de policy van het "vooronderzoek" alvorens te posten op GoT lijkt mij niet erg gehandhaafd. Toch nog erg veel newbie's, blijkbaar. Waarom wordt dat dan niet afgestraft en mijn -onschuldige-domein wel?
Kortom je moet mensen kansen geven zich te ontwikkelen en te leren hoe het hier aan toe gaat. Persoonlijk vind ik eigenlijk wel dat dat netjes gaat de laatste tijd
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dit onderwerp is trouwens al vaker besproken:
Waarom mag een email adres van zonnet niet?
Waarom geen register doen met ZON mail adres
Blokken e-mail accounts
Etc... etc...
Opgelost dus
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.