Toon posts:

Smart media card problemen in combinatie met mpio fd100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de search kon ik weinig vinden over dit probleem. Ik heb een mpio fd100 met een extra 32mb smart media kaartje. Het probleem is nu dat de software die liedjes zou moeten verwijderen niet reageert bij het verwijderen van liedjes van de smart media card. Op het ingebouwde geheugen reageert de software wel.

Het gekke is dat ik vandaag Fpio heb gedownload. Dit alternatieve programma kan ook communiceren met mijn mpio. Wanneer ik hiermee mijn SM kaartje bekijk zie je dat er ook nog veel rare bestanden opstaan. Zonder extensie. Ook deze kan ik niet verwijderen.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Verwijderd

Is dat kaartje toevallig gebruikt in een ander apparaat? Digicams enzo hebben nog wel eens de neiging een eigen bestandssysteem te gebruiken :/

In elk geval helpt het vaak om het kaartje eerst eens te formatteren via MPIO manager of FPIO. Als dat ook niet wil kun je het beste een card reader gebruiken om 'm weer in originele staat te krijgen.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 21:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 21:42:
Is dat kaartje toevallig gebruikt in een ander apparaat? Digicams enzo hebben nog wel eens de neiging een eigen bestandssysteem te gebruiken :/

In elk geval helpt het vaak om het kaartje eerst eens te formatteren via MPIO manager of FPIO. Als dat ook niet wil kun je het beste een card reader gebruiken om 'm weer in originele staat te krijgen.
Het kaartje is inderdaad in een ander apparaat gebruikt. De format optie werkt trouwens perfect. Helemaal over het hoofd gezien.

Bedankt voor de informatie :)