Toon posts:

Zijn hier nog psx fans?

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn hier nog mensen die nog steeds op een psx (PS1) spelen? Vertel hier je zooi over je psx en welke spellen je perse nog wil hebben. Of spellen die je zoekt maar nergens kan vinden. Over je accecoiress (vast wel fout gespeld) die je hebt etc.

Zelf heb ik een psx die omgebouwd is met een stuk of 30 spellen.
Ik heb een originele controller voor de rest 2 van die flut dingen.
Ik wil nog steeds dat ik vcd's op m'n psx kan kijken maar de movie card voor de mijne (scph-9002) is 60.00 pleuro en dat vind ik net wat teveel :(

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-02 13:06
PSX fans.... like de nieuwe of de oude :+

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kwartjuh schreef op 07 juli 2003 @ 14:38:
Kga uit vanuit de PS1, anders stond der wel PS2 B)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

GGS_VR6 schreef op 07 July 2003 @ 14:38:
[...]

Ik denk dat hier de Playstation Pocket wordt bedoelt....

En ja mijn psOne, ik TonyHawk (THPS2) er nog op (ja das een werktwoord :P ).

Verder wil ik nog Tenchu 2 en Legend of The Dragoon :)

Ja doe maar.

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Oh PSX was leuk ja, speel er allang niet meer op, ik kreeg op een gegeven moment een overdosis gecopieerde spellen.... toen was de lol er een beetje af.

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

* RSP is eigenlijk altijd bij Nintendo gebleven maar vind de oude RPG's op de PSX toch ook wel erg leuk. en aangezien ik ze toch op m'n PS2 kan spelen is het best aantrekkelijk om ze nog eens te gaan aanschaffen

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand van hier eigenlijk een movie box? Om vcd's te kijken?

Wat zijn echt spellen die de moeite waard zijn?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 15:31 ]

Verwijderd

Wat wil je dat ik zeg? Ja? .. ik speel in ieder geval nog wel eens op een PSX

Verwijderd

Ik ga er weer een kopen..

Heb gister een par games gedwonload en wil ze graag weer spelen.

Zag ook dat ff 1tm6 weer is uitgebracht, in nieuwe stijl. Onmisbaar :)

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-02 13:06
GGS_VR6 schreef op 07 July 2003 @ 14:38:
[...]

Ehm... jaahaaa! Ik bedoel de NIEUWE Playstation... numero 3 dus 8)7

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 07 juli 2003 @ 16:26:
[...]

Ehm... jaahaaa! Ik bedoel de NIEUWE Playstation... numero 3 dus 8)7
PSX != PS3

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

niet echt..
de psx is een multmedia ps2 met dvd brander.
de ps3 komt heel wat later

This space is occupied

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04-2025
haha, 0wn3d by a cube fanboy :+ :P

grapje... maar hij heeft wel gelijk inderdaad.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2003 @ 16:24:
Ik ga er weer een kopen..

Heb gister een par games gedwonload en wil ze graag weer spelen.

Zag ook dat ff 1tm6 weer is uitgebracht, in nieuwe stijl. Onmisbaar :)
Dat zijn slechte ports. De muziek klinkt veel lelijker en je hebt ellenlange laadtijden. Gewoon op een emulator spelen. Dan kun je ook saven waar je wil.

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:32

jOzh

Sweet dude!

daFubar schreef op 07 July 2003 @ 17:18:
haha, 0wn3d by a cube fanboy :+ :P

grapje... maar hij heeft wel gelijk inderdaad.
Ik wil geen spelbreker zijn Fuub en Evilcuber, maar != staat voor "is niet" :P

Grab shell dude!

Verwijderd

jOzh schreef op 07 July 2003 @ 17:30:
[...]

Ik wil geen spelbreker zijn Fuub en Evilcuber, maar != staat voor "is niet" :P
Met jou kan ik praten. ;)

• Keizer
  • Niet online
Ik gebruik 'm nog een enkele keer, Metal Gear Solid en GT2 blijven toppers :)

Always outnumbered, never outgunned!

• kamerplant
  • Niet online
Ik neem hem weer mee op vakantie.
M'n PC mee nemen gaat iets te ver en de PS1 (of PSX..) kan ik makkelijk lenen. :Y)

Vorig jaar heb ik Tomb Raider 2 uitgespeeld, dit keer pak ik denk ik Tomb Raider 1. Dan heb ik 1 t/m 5 uitgespeeld. :+
Ach, het is een leuk doosje maar wel erg verouderd. Met een SNES zijn imo nu leukere dingen te doen, zo zijn die grapics zijn niet eens zo erg verouderd aangezien de games 2D is. :)

🌞🍃

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 09:27

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik had de kans om een psOne te kopen, met chip enz, voor €40,-
Niet gedaan.. Ik had em dan alleen maar nodig voor Tekken3 ;)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-01 10:32
Ik speel toch bijna elke week wel een keer Gran Turismo 2 op de PSX, dat spel heb ik alweer vanaf eind 99 en ook al voor 100% uitgespeeld, maar het blijft leuk om steeds nieuwe auto's te tunen enzo :)

Tis alleen jammer dat ik steeds auto's moet verkopen want er kunnen er maar 100 in de garage :P

dr is ook een topic over GT: Het grote Gran Turismo topic

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Booth schreef op 07 juli 2003 @ 18:08:
Ik had de kans om een psOne te kopen, met chip enz, voor €40,-
Niet gedaan.. Ik had em dan alleen maar nodig voor Tekken3 ;)
dan wel de NTSC versie, want die PAL was zoooo traaaaaag :O

Mijn rig

• SyphOn
  • Laatst online: 02-02 07:42
Ik speel Crash Bandicoot nog wel es...
Lag me iedere keer weer d00d om die moves :D
Afbeeldingslocatie: http://www.kidscreen.com/newmedia/crash.gif

Ohwja deze is ook nog kewl:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamesdomain.com/playstation/reviews/kula03.jpg

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01 10:23

Blaasvis

Cidora \o/

owh jah kula's world zoo leuk om tussen door te spelen :P

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025

Godjira

To infinity and beyond!

PSX, er is eigenlijk maar 1 woord voor: BAGGERZOOI! Ook de PS2 haalt het bij lange niet bij de mogelijkheden en grapische pracht van een goede game PC. Geef mij maar lekker mijn PCtje, vind het er 10x beter uitzien dan welke console dan ook. Hoewel ik wel moet zeggen dat de graphics van de PS2 niet super slecht zijn of zo. Ook de XBox is een leuk dingetje, maar ook die vind ik niks tegenover de game PC's. Gelukkig komen er dit jaar weer veel potentieel "goede" spellen uit voor de PC :*).

Profile

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik heb ook een PSX, met veel gekopieerde zooi in ieder geval. Op zich ben ik totaal geen fan van het apparaat, maar games als CastleVania: SotN, MGS, FF7 zijn toch wel erg :9. Voor de rest vind ik het wel meevallen. Pas ook CastleVania: Chronicles gekocht voor 14€. Valt een beetje tegen imo.

Tekken vind ik totaal niets. Dat spel is niets voor mij. Geef mij maar SF2 en MK.

Verder heb ik ook nog Chrono Cross en Legend of Mana, spellen die ik toch wel erg graag wil uitspelen, maar nog niet aan toegekomen ben. Net als Star Ocean 2 trouwens.
Godjira schreef op 07 July 2003 @ 18:51:
PSX, er is eigenlijk maar 1 woord voor: BAGGERZOOI! Ook de PS2 haalt het bij lange niet bij de mogelijkheden en grapische pracht van een goede game PC. Geef mij maar lekker mijn PCtje, vind het er 10x beter uitzien dan welke console dan ook. Hoewel ik wel moet zeggen dat de graphics van de PS2 niet super slecht zijn of zo. Ook de XBox is een leuk dingetje, maar ook die vind ik niks tegenover de game PC's. Gelukkig komen er dit jaar weer veel potentieel "goede" spellen uit voor de PC :*).
Oh nee he, we gaan toch niet weer een PC vs. Console conversatie houden.

Zoals hierboven al gezegd:

PC != Console. :P ;)

[ Voor 40% gewijzigd door GZ op 07-07-2003 18:55 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• SyphOn
Godjira schreef op 07 July 2003 @ 18:51:
Zeg dan a.u.b niets :X

Verwijderd

ik heb zelf een PS met 64 spellen (21 origineel, tel je winst maar uit :X )

ik speel het BIJNA niet meer, een enkele keer voor Driver 2 of GT reeks (GT reeks heb ik ALLEMAAL origineel)

maar opzich blijft het leuk voor multi (denk aan MM V3 :9 )

• Sir_Killalot
Godjira schreef op 07 juli 2003 @ 18:51:
Toen de PSX net uitkwam (95/96 ofzo) waren de graphics vergelijkbaar met de PC, maar de console is nooit bedacht om de plek van de PC over te nemen :)

Kinderen vanaf 3/4 jaar kunnen al met zo'n ding spelen, het is ook een stuk goedkoper dan een PC en je hoeft niet elke 6/12 maanden te upgraden om de spellen goed te kunnen spelen :)

console rond de 200/300 euro, goede game pc rond de 1500/2000 euro ;)

• SyphOn
Wie kent deze nog?
Heb ik me ook sierlijk mee vermaakt!

Helaas cd foetsie.

Afbeeldingslocatie: http://sony.gamerweb.com/media/puzzlehistory/1997/parrapa.jpg

• Sir_Killalot
SyphOn schreef op 07 July 2003 @ 19:05:
Wie kent deze nog?
Heb ik me ook sierlijk mee vermaakt!

Helaas cd foetsie.

[afbeelding]
Mwah, paar keer gespeeld maar beetje te kinderachtig :)

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02-2025
Ik heb er nog 1. ik heb ongeveer 100 spellen, waarvan maar 20 orgineel! GT2 blijft een toppertje!

• Cyphax
  • Laatst online: 21:43

Cyphax

Moderator LNX
Ik wil er eigenlijk even een keertje 1 aanschaffen, de pest is wel dat er geen nieuwe games voor uitkomen. Nou heb ik hier wel een paar games liggen die erg gaaf zijn en ik nu per emulator speel af en toe... maar da's toch niet de real thing.

Saved by the buoyancy of citrus

• SyphOn
Sir_Killalot schreef op 07 July 2003 @ 19:18:
[...]

Mwah, paar keer gespeeld maar beetje te kinderachtig :)
Ik heb altijd in een scheur gelegen omd at spel :D

Verwijderd

moet jij is Parappa the rappa 2 spelen :D

je ligt in een deuk :P

Verwijderd

Topicstarter
Cyphax schreef op 07 July 2003 @ 20:08:
Ik wil er eigenlijk even een keertje 1 aanschaffen, de pest is wel dat er geen nieuwe games voor uitkomen. Nou heb ik hier wel een paar games liggen die erg gaaf zijn en ik nu per emulator speel af en toe... maar da's toch niet de real thing.
Der komen nog wel spellen voor uit. Laatst nog thps 4 en fifa 2003 en die ea sports serie.

Voor 2004 komen die ook weer uit!!! Nba, madden, Nfl, fifa die komen er weer op uit! En er zijn trouwens ook al genoeg spellen op. Ik vind het op zich niet allemaal mooi maar ze zijn wel leuk!

p.s. Wat moet je doen met parappa the rapper ofzo?

• Cyphax
  • Laatst online: 21:43

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 21:59:
[...]

Der komen nog wel spellen voor uit. Laatst nog thps 4 en fifa 2003 en die ea sports serie.

Voor 2004 komen die ook weer uit!!! Nba, madden, Nfl, fifa die komen er weer op uit! En er zijn trouwens ook al genoeg spellen op. Ik vind het op zich niet allemaal mooi maar ze zijn wel leuk!
Zowaar :D

Als ik er nog eens over nadenk is het misschien slimmer een 2e hands PS2 te halen dan ipv PSX... kan je toch de PSX spellen spelen... maar ook PS2.
Ik zie wel een keer :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

SyphOn schreef op 07 July 2003 @ 18:52:
[...]

Zeg dan a.u.b niets :X
Mag iedereen niet zijn/haar mening geven dan? Of mag het alleen wanneer het bij jouw mening in de buurt komt? :P

Profile

• Sir_Killalot
Godjira schreef op 07 juli 2003 @ 22:45:
[...]

Mag iedereen niet zijn/haar mening geven dan? Of mag het alleen wanneer het bij jouw mening in de buurt komt? :P
het topic heet: Zijn hier nog psx fans?

en in jouw post zeik je alle consoles af.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Sir_Killalot schreef op 07 July 2003 @ 22:47:
[...]

het topic heet: Zijn hier nog psx fans?

en in jouw post zeik je alle consoles af.
Ho, ik zeik de PS2 en de XBox dus niet af, daarover zeg ik dus dat ze best wel goede graphics hebben voor consoles. Dat noem ik geen afzeiken. Ik vergelijk ze alleen met een game PC, en ja, ik vind de PSX een shit console, ook voor de tijd toen hij net uitkwam. Ik heb er een aantal keer op gespeeld, maar ik vond de besturing zowiezo al niet fijn en ik vond ook de graphics van veel spellen (niet alle) erg slecht.

Ik vind consoles prima dingen en ik zou zelf best een XBox willen, alleen ik vind de games ervoor ten eerste veel te duur (duurder nog dan de games voor op de PC) en ook vind ik het jammer dat veel consoles games die oorspronkelijk voor de PC ontwikkeld werden door console makers worden opgekocht, waardoor de PC versie vaak pas veel later of helemaal niet uitkomt. Dat is ook iets wat mij heel erg stoort aan de console wereld, maar verder vind ik er niks mis mee, hoor.

Profile

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:09

SkyStreaker

Move on up!

Ik had een psx gekocht om alleen FF7 te kunnen spelen, toen had ik hem weer verkocht... 8)

Maar nu heb ik er weer een gelukkig. Diehard keihard RPG-er en PSX is DE RPG-machine sinds SNES (alhoewel ik toch meer SeGa-fan ben... hehe - emu's roeleren)

En dan nog - mijn koninkrijk voor een originele WipeOut 2097...... :'( :'( :'(

[ Voor 16% gewijzigd door SkyStreaker op 07-07-2003 23:11 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Een psx vergelijken met een pc gaat echt nergens over, maar dat terzijde.

Mijn PSX doet nog wonderen in combinatie met ISS Pro Evolution, een kratje Heineken en een handjevol homies. Avonden vol schreeuw-plezier beleef ik er nog mee.
Zo heel af en toe mag Tony Hawk 2 nog wel eens zijn kunstjes vertonen op m'n mini tv-tje.
En laatst Crash Team Racing nog voor een prikkie op de kop getikt, ook ultiem in combinatie met bovengenoemde factoren.

• SyphOn
Godjira schreef op 07 July 2003 @ 22:45:
[...]

Nee maar het gaat hier om de psx (de eerste wel te verstaan) en jij hebt het over xbox en ps2 en dat was toch echt nie het onderwerp.

Van mij mag je trouwens best je mening geven hoor maar vind het een beetje drammerig over komen.

Bijv: Je gaat toch ook niet een linux topic roepen heeej je moet mircosoft nemen.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

SyphOn schreef op 07 juli 2003 @ 23:45:
[...]

Nee maar het gaat hier om de psx (de eerste wel te verstaan) en jij hebt het over xbox en ps2 en dat was toch echt nie het onderwerp.

Van mij mag je trouwens best je mening geven hoor maar vind het een beetje drammerig over komen.

Bijv: Je gaat toch ook niet een linux topic roepen heeej je moet mircosoft nemen.
OK, mijn excuses bij deze dan. Zal niks meer posten over PS2 en XBox of PC hier.

Profile

• SyphOn
Godjira schreef op 07 July 2003 @ 23:48:
[...]

OK, mijn excuses bij deze dan. Zal niks meer posten over PS2 en XBox of PC hier.
Okeej vind ik netjes! :)

FF Ontopic:
Hier wat games waar ik me nog wel eens mee vermaak.

RoadRash 3D
Afbeeldingslocatie: http://www.gamesdomain.com/playstation/reviews/roadrash3d_6.jpg

RollCage
Afbeeldingslocatie: http://www.gameblitz.com/images/psxroll1.JPG

Tomb Raider 2 + 3
Afbeeldingslocatie: http://fliperama.ig.com.br/videogames/psx/jogos/img/tomb_raider3.jpg

Klonoa
Afbeeldingslocatie: http://www.gamesdomain.com/playstation/reviews/klonoa2.jpg

• Sir_Killalot
SyphOn schreef op 08 July 2003 @ 00:13:
[...]

Okeej vind ik netjes! :)

FF Ontopic:
Hier wat games waar ik me nog wel eens mee vermaak.

RoadRash 3D
[afbeelding]

RollCage
[afbeelding]

Tomb Raider 2 + 3
[afbeelding]

Klonoa
[afbeelding]
Rollcage is ook cool !

Dat spel moet ik nog is een keer ergens 2de hands halen :)

Verwijderd

Topicstarter
Is Tombraider op de psx leuk? Ik speel de laatste tijd alleen maar pro evolution soccer 2 :P Helemaal verslaafd aan! Quake 2 is dan een goed spel om te spelen op de psx of is het nouw echt van wat je zegt; Nee dat is niets. Gran Turismo 2 speel ik zelf wel is maar het is echt kl*te om veel geld te krijgen om een goeie bak te kopen en races te winnen. Zijn er ook spellen waarmee je met rc autootjes moet racen?

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op 24 August 2003 @ 16:27:
Is Tombraider op de psx leuk? Ik speel de laatste tijd alleen maar pro evolution soccer 2 :P Helemaal verslaafd aan! Quake 2 is dan een goed spel om te spelen op de psx of is het nouw echt van wat je zegt; Nee dat is niets. Gran Turismo 2 speel ik zelf wel is maar het is echt kl*te om veel geld te krijgen om een goeie bak te kopen en races te winnen. Zijn er ook spellen waarmee je met rc autootjes moet racen?
Re-volt vind ik een hele goeie :)

http://www.neoseeker.com/Games/Products/PSX/revolt/

Verwijderd

Topicstarter
Tnx..........Kzal is kijken of ik hem tegenkom. Volgens mij zijn er niet meer echt verslaafde psx spelers...tzal wel komen door de ps2.

Verwijderd

Vergis je er niet in, er zijn heel veel PSX aanhangers, compleet met eigen gemaakte hardware, progsels en emulators.

Mijn tips: Medal of Honor, Medal of Honor - Resistance, Metal Gear Solid - "Tactical Espionage Action", Silent Hill, Tenchu, Tenchu 2 - Birth of the Stealth Assassins, Time Crisis - "Project Titan", Dead or Alive, Thrill Kill.

Het blijft verbazen (en zeker in de huidige tijden van 3000MHz op de desktop) wat je allemaal met 33MHz kan bereiken.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:03
Medal of Honor - Resistance
Je bedoeld MoH Underground denk ik.

Ik heb heel wat mooie uurtje beleefd op mijn PSX. Beste herinneringen heb ik aan:

Gran Turismo 1 - baanbrekend in elk opzicht en wat racegames betreft qua speelplezier nog steeds ongeëvenaard. De reden voor mij om de console te kopen.
Final Fantasy VII - Geleend van een vriend en uit verveling maar eens erin gestopt. Tachtig uur later had het de tweede plaats in mijn persoonlijk Games Top Ten veroverd (achter Civ II en voor Gran Turismo, lijstje staat nog steeds na al die jaren ;) )
Medal of Honor - Op de gok gekocht de dag dat ik mijn studieperiode in de VS afsloot en nog wat dollars over had. Heeft voor mij en mijn vrienden een fantastische kerstvacantie opgeleverd.
ISS Pro Evolution 2 - Nog steeds de meest gespeelde ISS game in mijn omgeving, hoewel PES2 hem hard aan het inhalen is. Perfect gewoon.
Chrono Cross - Absoluut één van de beste RPGs ooit, zonde dat hij het nooit over de oceaan gehaald heeft.
Lunar SSSC - RPG uit de oude doos, lekkere gameplay, veel humor en een mooi SE uitgave.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Ahum, ja, in Nederland heet "Medal of Honor - Resistance" (Franstalig) inderdaad Medal of Honor Underground (Engelstalig) - ik vond de Franstalige wel wat extra's hebben omdat het ook om het Franse verzet gaat ;)

• Bor
  • Laatst online: 22:44

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Kwartjuh schreef op 07 July 2003 @ 14:38:
PSX is de Playstation 1, PS2 is de Playstation 2 zoals iedereen behoort te weten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

Bor_de_Wollef schreef op 25 August 2003 @ 01:02:
[...]

PSX is de Playstation 1, PS2 is de Playstation 2 zoals iedereen behoort te weten.
Je vergeet alleen de 'andere' PSX die er aan zit te komen ;)

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-01 13:33
Jupz, ik ben een paar jaar (lees 1e 3 jaar van de Middelbare School) erg verslingerd geweest aan mijn PSX, die ik had gewonnen bij TMF trouwens :) (Tooske da bomb!)

Maar het laatste jaar ofzo, zit er standaard alleen nog maar Gran Turismo 2 in, wat ik een knaller van een game vind :)

soms ga ik voor de lol die game nog eens spelen.. (moet nog steeds 1 enduro race..)

ik zit er ook erg over na te denken om met het uitkomen van GT4 een PS2 aan te schaffen, maar of dat handig is , weet ik niet , want ik wil ook graag mijn echte rijbewijs gaan halen als ik 18 ben ;) .

jup, noem mij maar een psx fan :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01 07:18
hier nog 1tje :) Vooral GT1 en GT2 worden hier nog met een zekere regelmaat gespeeld samen met Need for Speed 4.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:07
Yo, do het nog dagelijks. Vooral de import spellen vanuit japan, de fighters dan. Dark Stalkers 3 ex vampire edition. En Marvel vs Street fighter!
Speel nu veel Castlevania Symphony of the night! waarvan ik de ost heb gekocht

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Eindbaas
wouter76 schreef op 25 augustus 2003 @ 15:50:
hier nog 1tje :) Vooral GT1 en GT2 worden hier nog met een zekere regelmaat gespeeld samen met Need for Speed 4.
Ook voor de shmups voldoet ie nog erg goed:

-Parodius deluxe pack
-Gradius deluxe pack
-Salamander deluxe pack
-Einhänder
-R-Types
-R-type delta
-G-Darius
-Stahlfeder
-etc. etc.

edit: woeps dit had een edit op mijn vorige post moeten worden, geen quote... sorry :)

[ Voor 10% gewijzigd door Eindbaas op 25-08-2003 15:53 ]

• Sir_Killalot
wouter76 schreef op 25 August 2003 @ 15:53:
[...]

Ook voor de shmups voldoet ie nog erg goed:

-R-Types
-R-type delta

edit: woeps dit had een edit op mijn vorige post moeten worden, geen quote... sorry :)
R-Type is d:)b

Afbeeldingslocatie: http://www.opm-net.de/democd/opm/02/8/7b.jpg

Moet ik ook nog is gaan kopen :)

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 09:46

westergas

rikkie_pc

[edit]
sorry laat maar
[\edit]

[ Voor 85% gewijzigd door westergas op 25-08-2003 16:52 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-02 10:23
Jah de playstation, geweldig ding. Ik heb hem toen gekocht toen GT2 uitkwam. en sindsdien heb ik eigenlijk alleen dat maar gespeeld, echter als ik dat plaatje zie van Kula's world zie dan denk ik dat ik er nieuwe verslaving bij heb gevonden.
Ondanks dat ik een pc heb die vele malen sneller en grafisch beter is dan d e playstation, blijf ik het toch leuk vinden

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Verwijderd

Speel er ook nog regelmatig op, ben 2d game fanaat en er zijn een hele hoop leuke 2d titels verkrijgbaar. Castlevania, megaman, shooters, street fighter alpha 3, etc etc. En de rpg's zijn er ook in overvloed, moet er nog steeds een hoop spelen.

Geweldige console !

Alleen mijn neo geo en snes zijn beter in mijn ogen, de saturn is een goede 4e, achter de psx

• mokumouse
  • Laatst online: 15:11

mokumouse

LOLstoel User

hier ook nog een PSXer.

Doe veel Street fighter Alpha3, marvel vs. capcom etc. (de fighters dus).

Gister nog nieuwe games besteld:

Megaman 8
megaman X5
bloody roar 2
Street fghter collection I

Blaat...

Verwijderd

Sony wil zijn nieuwe spelconsole plastation 2 (PS2) combineren mer een digitale videorecorder ....Onder de naam PSX moet een hele serie apparaten met ingebouwde harde schijf, tv tuner en een dvd brander op de markt komen.
Via een etherlink-aansluiting kunnen spellen gedownload en op de 120 gigabite grote harde shijf worden opgeslagen.
Verdere Randapperatuur kan via USB 2.0 worden aangesloten.

Bron
C`T . Magazine voor computers en techniek ..
--------
Dit las ik zonet ff .. ik weet niet of waar is dat et komt maar er stonden wel vette plaatjes bij van hoe die eruit zou moeten komen te zien (helemaal wit)
ik heb nog gezocht naar een website maar ik kon nix vinden duz daarom heb ik er maar ook geen topic over gemaak (of zou ik dat wel moeten doen) ..
Noujah wie de site vind zeg et ff :)

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Jaaahhh met PSX (PS1 dus voor mij, die grijze bak :) ) die heb ik kado gedaan aan mijn neefjes.... en blijijijij ermee..... dus dat voelde wel goed.....

Maar wel 3 spellen achtergehouden die ik op de PS2 speel (zij kregen de backup mee ;) ):
- Spyro the Dragon
- Spyro2: Ripto's Rage
- Spyro: Year of the Dragon

En op de PS2:
- Spyro: Enter the Dragonfly

Afbeeldingslocatie: http://www.spyrothedragon.com/images/spyro-1.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.spyrothedragon.com/images/spyro-2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.spyrothedragon.com/images/spyro-3.gif

PS biertje voor degene die raadt waar mijn nick vandaan komt ;)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

erm .. zo heet de buurman van bert en ernie?

• AntiPasta
  • Laatst online: 28-01 21:28
ik ben zeker nog PSX fan... ik vind de Saturn toch beter maar de PSX heeft ook een hoop goeie spellen, die ik dan ook allemaal origineel koop. Laatst nog Metal Slug X gekocht, echt een topspel!
Een lijstje van mijn bescheiden PSX collectie:

-PSone, modded + 2 witte dualshocks
-PSX model 1002, zonder CD drive (gebruik ik om op te proggen)
-PSX model 1002, modded en met kapotte CD drive (kabeltje gescheurd)
-Amerikaanse PSX, model 7501
-nog 1 originele grijze Dualshock, 1 zwarte en een ouwe stijl PSX controller + gaar kloonding en 2 officiele memorycards

Originele spellen:
-FF6
-FF7
-FF7 US
-FF8
-FF9 US
-Ehrgeiz
-Tobal no.1 US
-Command & Conquer
-G Darius
-Strikers 1945 II
-Philosoma
-Yaroze demodisc
-Metal Slug X
-Crusaders of Might & Magic
-Dino Crisis 2
-Fighting Force 2
-Resident Evil
-Resident Evil 3
-In Cold Blood
-Matt Hoffman's Pro BMX
-Metal Gear Solid
-Quake II
-Soviet Strike
-Tony Hawk Pro Skater 2
-Wipeout
-Wipeout 2097
-Wip3out
-Wipeout 3 Special Edition
-PSXchange 2.0 bootdisk

Nog onderweg:
-Einhander JAP

nog een aantal dingen die ik ben vergeten waarschijnlijk. Ik heb nu meer originele spellen dan kopietjes, eerlijk gezegd vind ik kopieen geen ruk waard omdat je ze ook veel minder speelt.

The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror

• Bor
  • Laatst online: 22:44

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Spyro_the_Dragon schreef op 26 August 2003 @ 13:48:

En op de PS2:
- Spyro: Enter the Dragonfly
Dat vind ik toch zo'n ongelovelijk slechte versie. Met stip de minste uit de Spyro serie. Vol fouten en graphics ala PSX. Veel van verwacht, niets voor gekregen...

:'(

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Bor_de_Wollef schreef op 26 August 2003 @ 15:15:
[...]

Dat vind ik toch zo'n ongelovelijk slechte versie. Met stip de minste uit de Spyro serie. Vol fouten en graphics ala PSX. Veel van verwacht, niets voor gekregen...

:'(
Helemaal mee eens.... Mijn scorelijstje:
Spyro 1 - 9
Spyro 2 - 9
Spyro 3 - 8
Spyro 4 - 5

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 00:03
Weet iemand of er een markt is voor Jap imports? Ik heb hier nog Tobal 2 liggen, schijnt een collector's item te zijn...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:09

SkyStreaker

Move on up!

Croc.

Een extreem simpel spelletje en toch harstikke leuk! Vooral omdat het krokodilletje er gewoon leuk uitziet eigenlijk.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

De enige reden dat ik me psx weer van stal heb gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://www.icybrian.com/reviews/bof3.jpg

Heb eindelijk de orginele versie ervan kunnen vinden, goed voor 60 uur speelplezier

• Eindbaas
tranztaz schreef op 28 August 2003 @ 11:26:
Croc.

Een extreem simpel spelletje en toch harstikke leuk! Vooral omdat het krokodilletje er gewoon leuk uitziet eigenlijk.
M'n zusje heeft em vorige week net weer uitgespeeld (m'n psx staat ook bijna altijd bij haar thuis...). Inderdaad een erg leuk spelletje :)

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn nog meer 'must have' games voor de psx? Gran turismo 2 heb ik al en die Final Fantasy serie vinnik maar helemaal niets.

• mokumouse
  • Laatst online: 15:11

mokumouse

LOLstoel User

Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 17:46:
Wat zijn nog meer 'must have' games voor de psx? Gran turismo 2 heb ik al en die Final Fantasy serie vinnik maar helemaal niets.
ligt er aan waar je van houdt. De megaman games zijn altijd erg goed (persoonlijke mening), net als de tony hawk serie. voor de rest zin games zoals metal gear solid en resident evil goede games.

hangt echt van je smaak af eigenlijk...

Blaat...

• AntiPasta
  • Laatst online: 28-01 21:28
de Wipeout serie is ook erg leuk imho...

The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror

Verwijderd

Topicstarter
Tony hawks serie is ook goed. Maar ik heb thps2 teveel gespeeld waardoor 3 en 4 er heel veel op lijken. Grind Session is ook een goeie. Maar ik moet Thrasher Skate and Destroy nog maar ergens vandaan halen. Is Tombraider wat op de psx? Is het mooi of niet voor de psx?

Verwijderd

Dievenbaker, jij had het over een mod om vcd af tezien ofzo?
Heb je daar al meer info over, mail me ff dan.
Bij voorbaat dank!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daarvoor op internet gezocht en kwam op een site: http://www.ceddy.cjb.net
Maar daar begrijp ik helemaal niets van hoe het werkt of hoe je het werkend krijgt. Ik heb het een paar keer doorgelezen en geprobeerd maar helemaal niets te zien! Misschien dat een van jullie het lukt.

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-09-2025
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 11:30:
De enige reden dat ik me psx weer van stal heb gehaald:

[afbeelding]

Heb eindelijk de orginele versie ervan kunnen vinden, goed voor 60 uur speelplezier
Breath of Fire 3 _/-\o_
Pagina: 1