Toon posts:

pakketjes van 1 wu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan het dat ik de gehele tijd alleen pakketjes van 1 wu krijg?????

Verwijderd

Je bent niet de enige, ik probeer al de hele dag een buffin te downloaden met een beetje normale packetsize anders wordt mijn gesharede buffin steeds gelocked, maar het lijkt wel of D.net al zijn kleine packets aan het dumpen is.

• Coen Rijkaart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04-2024
Wat ook mogelijk is dat je nodige blokjes kleiner is dan 32, stel dat je ingesteld hebt n buffer van 6 uur te hebben en je doet er 5 per uur dan gaat ie dus 30 downen en kan het best dat ze daar alleen kleine blokjes voor hebben

There are no such things as stupid posts, just stupid persons

Verwijderd

Topicstarter
nee sry dat is het niet ik heb geen max. ingesteld voor aantal blokjes en tijd

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De kleinste baaltjes die ik krijg van Dnet zijn 2 wu. Als je baaltjes van 1 wu aan het crunchen bent dan lijkt het er mijnsinziens op dat je 'random' blokjes aan het grazen bent (oftwel je buff-in is leeg, en er worden geen nieuwe blokjes gefetched).
Check dat eerst eens even...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
/newbie mode/huh wattuh waar kan ik dat zien en hoe/newbie mode/

Verwijderd

Packets met maar 1 wu bestaan echt, heb vandaag een keer of 5 gefetched en tientallen packets met 1 wu voorbij zien komen.

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg alleen maar pakketjes met 1 WU en ik wordt er niet goed van omdat dit zo niet opschiet arghhhhhhhhhhhhhhh Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net4/pukeface.gif Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/net4/pukeface.gif

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je hebt gelijk, heb net gefetched, en zitten ook pakketjes van 1 wu bij Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Intentionally left blank

Verwijderd

Raver

Voor het crunchen opzich maakt het niet uit volgens mij of je pc een packet van 1 wu of 32 wu's doet, in de tijd van dat packet van 32 wu's heefttie ook 32 packets van 1 wu gedaan

Alleen het fetchen en flushen gaat sneller met grotere packets.

Verwijderd

Topicstarter
wie kan me strax de goede instelling even geven d.m.v. een screenshot ofzo hheb namelijk op mijn linux server ook de heletijd paketjes van 1 wu

Verwijderd

Dit is mijn ini

[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0

[triggers]
exit-flag-filename=

[rc5]
randomprefix=201
preferred-blocksize=33
fetch-time-threshold=80

[display]
progress-indicator=on

[buffers]
frequent-threshold-checks=0

[networking]
dialup-watcher=disabled

Dit is gedeeltelijk screenshot van je koe:

[Aug 28 19:55:50 UTC] Summary: 7 RC5 packets (102*2^28 keys)
0.03:00:18.28 - [2.35 Mkeys/s]
[Aug 28 19:55:50 UTC] 397 RC5 packets (3080 work units) remain in
buff-in.rc5<-----

daar zie je de grootte van je buff-in

Verwijderd

Topicstarter
ok dat probleem is nu eindelijk opgelost
maar nu zit ik nog met een ander probleem
/offtopic/zit vandaag lekker in de zeikmodus (eerste schooldag)/offtopic/

nu ik moooooo lat grazen op mijn AMD K6 2/500 gaat mijn pc steeds hangen weet iemand hoe dit op te lossen is o niet heb ik pech want dan gaat ie maar hangen
Pagina: 1