Toon posts:

Graag een beetje rechtvaardige modding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat dus over volgende topic op de frontpage: Fellowes Ergo Optical Mouse betast door Hardware.info

Ik doe daarin volgend post:
klik

Nou kan ik best begrijpen dat dit door sommige als overbodig wordt beschouwd (tot daar aan toe), en dat sommigen dit off-topic vinden dat kan er ook nog net in, MAAR dat deze post verwijderd wordt dat slaat helemaal nergens op!

Ik ging trouwens door op iets wat in het originele artikel aangehaald wordt. En als je dan ziet dat replies als deze dan wel mogen blijven staan, dat dan er echt niet in bij mij.

Dus graag bij deze een beetje rechtvaardige modding, of is dit een geheime samenzweringen tegen die altijd zo dwarse linkshandigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Je reactie staat er nog maar staat op eindstand 0 waardoor deze met de standardinstelling 1 niet zichtbaar is. Het feit dat hij klikbaar is bewijst dat hij niet verwijderd is. IMO is je reactie al overbodig. Het enige interessante is dat linkshandige weer overgeslagen worden. Hetgeen, zoals je zelf al zegt, ook in het artikel staat.

Dat je een MS muis als alternatief noemt kan nog als informatief worden gezien (eventueel voor de +1 lobby), maar die laatste zin vind ik de reactie persoonlijk een beetje trollerig. Niet dat je iemand beledigt of iets dergelijks, maar het is wat mij betreft wel een makkelijke start voor een MS flamewar. Volgens de definitie is het uitlokken (bedoeld of onbedoeld maakt in dit geval niet zoveel uit) van de standaard MS reacties een troll. Gezien de toonzetting van het bericht lijkt dat me wat overtrokken, maar persoonlijk zou ik er geen moeite mee hebben als deze reactie op nul blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:20

botoo

💀 too old to die young

komakino: jouw post is niet verwijderd, je preferences staan waarschijnlijk op +1 ingesteld waardoor reacties van minder dan +1 niet direct zichtbaar zijn. Op te lossen door je prefs op 0 of -1 in te stellen :)

geheime samenzwering? 'k zou niet weten wat daar geheim aan is . . .
;)

edit:

Komt 'ie net terug van vakantie begint 'ie gelijk weer _mijn_ reacties te plaatsen :X :X :X

[ Voor 17% gewijzigd door botoo op 07-07-2003 14:15 . Reden: 'zal niet :/ ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Geloof mij, het mod-systeem slaat helemaal nergens op. Leuk bedacht, maar mensen moderen op meningen. Als iemand het er niet mee eens is modden ze je naar beneden met een overbodig, of in jou geval, offtopic (wat imo nergens op slaat).

Zet in je prefs je minimum-niveau op -1 en je hebt nergens last van :Y)

kijk die reactie eronder is, die staat stond notabene op 2 (inzichtvol) :+

Wat is hier nou overbodig/offtopic?

[ Voor 16% gewijzigd door Glashelder op 07-07-2003 14:21 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik kan je volgen. En ook weeral wat bijgeleerd over de layoutsettings :)
Maar dan heeft die post over bestialiteiten waar ik naar refereerde in mijn OP toch nog veel minder waarde dan de mijne. Sommige zullen dit misschien als humor ervaren maar ik zie er totaal niets grappig in...

Soit, als die bestialiteiten-post wel wordt getoond en de mijne niet omwille van pagina-instellingen, dan schort er volgens mij hier toch iets aan hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jep, dank voor de replies en heb mijn layout instellingen gewijzigd. En warempel, mijn post heeft opeens een 1 gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Bestialiteiten zullen afzakken naar het niveau waar ze horen, dat heeft slechts wat meer tijd nodig.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
botoo schreef op 07 juli 2003 @ 14:13:
edit:

Komt 'ie net terug van vakantie begint 'ie gelijk weer _mijn_ reacties te plaatsen :X :X :X
2 handen een buik gevalletje?

iets anders en weer ontopic, Komakino, jouw posting heb ik een plusje gegeven. je kan er iets trollerigs in zien maar dat is het naar mijn idee niet. toch is het ook weer een dubbelpost. maar zoals botoo mij eens een wijze les heeft gelezen, als je twijfelt kies de hoge moderatie :)

[ Voor 81% gewijzigd door Teckna op 07-07-2003 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Teckna schreef op 07 juli 2003 @ 14:30:
[...]
maar zoals botoo mij eens een wijze les heeft gelezen, als je twijfelt kies de hoge moderatie :)
Hmmm, ik wil nog wel eens een beetje streng gezicht trekken. Zeker ten aanzien van cliché-posts of quasi-grappige posts. Modden gebeurt in ieder geval bij mij zo min mogelijk op mening, in tegenstelling tot wat ons hierboven voor de voeten werd geworpen. Toch kan en hoeft niet ontkend te worden dat je humeur, het weer en allerlei andere perifere omstandigheden, ontegenzeggelijk invloed hebben op hoe je de ene of de andere dag mod.
We zijn nu eenmaal mensen, gelukkig maar, want een computer zou een post niet op de (contextuele) waarde van de inhoud kunnen beoordelen en als het zou kunnen moet je je afvragen of dat wenselijk zou zijn.

Het punt wat ik wil maken is, dat het kan voorkomen dat je je de ene dag een post misschien iets lager waardeert, dan je in andere persoonlijke omstandigheden een dag later zou doen. Daarom is dit een vuistregel die wat mij betreft zo de mod-FAQ in kan:

* Superdeboer * Superdeboer

Wat mij betreft een leidraad voor *elke* moderatie die uitgevoerd wordt! :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Tja, het is nu eenmaal makkelijker om iets fout te doen dan om iets goed te doen, daarbij komt ook nog eens dat fouten veel eerder opvallen dan de goede dingen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1