Ik heb een GeForce2 MX200 met TV-uit in een PIII 850E gehangen, en heb daarmee getracht een DIVX player voor mijn TV van te maken. Deze stuur ik dan aan via mijn netwerk, en kan dan met de TV-Uitgang op mijn TV naar films videoclips foto's en powerpoint presentatie gaan kijken, maar ik krijg op mijn beeld alleen maar diagonale strepen
ik heb al bijna alle settings geprobeerd, maar heb het idee dat ik wat over het hoofd zie. Ik kan kiezen tussen Nederlands PAL-G en Nederland PAL-B verder staat ie wel aan, en werkt hij op zeker, want als ik afsluit, dan zie ik helemaal aan het eind van het afsluiten wel netjes het beeld van 'U kunt nu uw computer uitschakelen' Ik heb namelijk APM nog niet aangezet
Maar als ik in windows ben zie ik allemaal strepen. Iemand een idee wat ik over het hoofd zie????
Gebruik eens wat oudere drivers (detonators) van de nvidia site...
Verwijderd
Volgens mij een veel te hoge resolutie gekozen. Zet hem eens terug op 640 bij 480 en probeer het dan nog eens.
Het afsluitscherm wordt n.l. in 640 bij 480 weergegeven.
Het afsluitscherm wordt n.l. in 640 bij 480 weergegeven.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 12:59 . Reden: aanvulling ]
Ik heb nu det 23.xx erop staan, en de resolutie staat op z'n laagst met 8 bit kleuren
dus dat staat goed, ook heb ik hem al op TV-OUT als primaire beeldscherm ingesteld
ik weet het echt niet meer
Verwijder je monitor eens (zowel software als hardware) en start dan op met enkel de tv aangesloten.
Met een beetje mazzel wordt je tv dan 'primair beeldscherm' en zie je wel gewoon windows op je tv.
Als je tv is aangesloten via scart, probeer dan eens één van de andere scartaansluitingen.
(die scartaansluitingen hebben namelijk soms expres verschillende specificaties...)
Met een beetje mazzel wordt je tv dan 'primair beeldscherm' en zie je wel gewoon windows op je tv.
Als je tv is aangesloten via scart, probeer dan eens één van de andere scartaansluitingen.
(die scartaansluitingen hebben namelijk soms expres verschillende specificaties...)
Probeer TV Tool eens. Is er speciaal voor TV-out van de nvidia kaarten
Quod licet lovi, non licet bovi
Bij mijn geforce 2 Ti moet je de TV bij beeldschermeigenschappen detecteren, dan kun je overschakelen naar TV, maar bij een GF2 MX heb je waarschijnlijk twinview of iets dergelijks. Maar probeer het maar gewoon eens een keer met maar één monitor.
Life is not about specs, it is about joy!
Grote TV-out FAQ al gelezen?
De grote tv-out FAQ
De grote tv-out FAQ
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Pagina: 1