Ik ben sinds kort in het bezit van een ASUS P4B-MX. Deze komt uit een HP VL-420 DT. Hier staat een HP BIOS op geflashed. Nu zou ik graag willen weten of ik de nieuwste bios van ASUS zelf er op kan flashen. Reden: Ik denk dat er dan meer opties zichtbaar worden.
Kijk eens op de site van Asus
daarop staan de tools, en de BIOS versies die jij nodig hebt voor jouw moederbord
met name Dit Gedeelte
suc6
daarop staan de tools, en de BIOS versies die jij nodig hebt voor jouw moederbord
met name Dit Gedeelte
suc6
[ Voor 4% gewijzigd door Maarten op 07-07-2003 12:07 ]
Sja, dat heb ik ook wel kunnen vinden, maar het gaat mij erom dat het allemaal goed gaat. Een voorbeeld is het A7V8X mobo dat voor OEM een 256KB, en retail een 512KB BIOS heeft. Op dat bord gaat het dus niet lukken. Mijn vraag is of iemand weet of het wel gaat lukken op een P4B-MX die uit een HP komt.AMD_er schreef op 07 juli 2003 @ 12:07:
Kijk eens op de site van Asus
met name Dit Gedeelte
suc6
Verwijderd
Ja ik heb ook een Asus gehad met die automatische updater. En dat ging echt perfect, als het niet klopt download die hem niet, dat systeem checkt alles 80 x na, en kan niet fout gaan, want anders installeerd die hem niet.
Mensen.. dit topic staat al een lange tijd open, maar ik ben nog steeds niet geholpen. De nieuwste Asus Live Update herkent het bord niet zijnde een Asus. HP heeft het spul dus mooi afgeschermd. Met speedFan kan ik ook helemaal niets uitlezen zoals temperatuur, voltages, S.M.A.R.T. e.d. Gaarne meer hulp
Sorry voor het kicken van dit antieke topic, maar ik zit nu dus met precies hetzelfde probleem.
Heeft misschien iemand nu wel een ideetje?
Heeft misschien iemand nu wel een ideetje?
Haha dat is toevallig... zie ik ineens mn ouwe topicje op de FP voorbijkomen
You're welcome-Fallout- schreef op 15 mei 2004 @ 19:10:
Haha dat is toevallig... zie ik ineens mn ouwe topicje op de FP voorbijkomen
Is het jouw wel inmiddels gelukt???
[ Voor 11% gewijzigd door Polyphemus op 15-05-2004 19:54 ]
Helaas, ik moet het nog steeds met het HP bios doen. Heb op verschillende manieren geprobeerd het asus bios erop te flashen, maar dan kreeg ik een error terug. Ik hoop dat we nu wel nuttige reacties krijgen.
Pagina: 1