Ik heb een Iiyama VM 450 op een Asus TNT2kaartje op 1280*1024@85Hz en een targa 15" crap monitor op een S3 nog meer crap kaartje op 800*600@?/1024*786@? naast elkaar staan...
Die Iiyama wil ik zo houden, die S3 mag aangepast.
1024*786 trekt ie niet boven de 60Hz. Probleem is dat die targa bakkes als een malle gaat lopen trillen als ie een lagere refreshrate heeft dan die Iiyama (zou hij bang zijn dat ie voor lul staat?
). Als ik die targa op 800*600@85Hz gooi krijg ik een trapezium van hier tot Sydney, en die is niet lekker genoeg te corrigeren. @72 Hz trilt ie ook nog, maar minder irritant.
Maar ok, wat kan ik nog meer proberen om tot optimale prestaties te komen??? Trillen sucks, maar al te lage res en kleuren bijvoorbeeld ook. Moet ik een loden plaat tussen die bakken gaan leggen ofzo
?
Ideetjes, tips, alles is welkom.
Tenx!
Die Iiyama wil ik zo houden, die S3 mag aangepast.
1024*786 trekt ie niet boven de 60Hz. Probleem is dat die targa bakkes als een malle gaat lopen trillen als ie een lagere refreshrate heeft dan die Iiyama (zou hij bang zijn dat ie voor lul staat?
Maar ok, wat kan ik nog meer proberen om tot optimale prestaties te komen??? Trillen sucks, maar al te lage res en kleuren bijvoorbeeld ook. Moet ik een loden plaat tussen die bakken gaan leggen ofzo
Ideetjes, tips, alles is welkom.
Tenx!