Toon posts:

iRiver mp3cd spelers alleen online te koop...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denkt er over om de iRiver iMP 050 te kopen (schijnt toch wel erg goed te zijn!). Alleen... ze zijn schijnbaar alleen online te koop. Klopt dat? Of zijn er ook winkels die ze leveren (in Hilversum bijvoorbeeld...)?

Eén van de redenen: als er wat mee is, kan je makkelijk terug naar de winkel. Da's altijd wat lastiger bij online-shops...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 11:48 ]

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-02 16:11
Voor zo ver ik weet zijn ze alleen online te koop ?

Je kan ze verder wel afhalen bij een bedrijf op misschien ook wel kopen ? bij mp3cdspeler.nl kan je ze in ieder geval wel komen ophalen. Als je ff de site leest staat er misschien ook wel iets over dat je het daar kan kopen, maar dat betwijfel ik.

En mp3cdspeler zit volgens mij ergens in de buurt van Rotterdam, weet niet zeker :D

EDIT: online-shops hebben meestal dus ook wel een vestiging hier en daar, kan je natuurlijk altijd langskomen mits je belt !! O-)

[ Voor 15% gewijzigd door RonaldMade op 07-07-2003 11:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
mp3cdspeler zit in Oisterwijk, bij Tilburg. Net iets te ver dus...
Nog meer leveranciers...?

Edit: En mp3man.nl zit in Rotterdam. Meer leverancies kan ik niet vinden.

Maar ja, om dan toch maar de Samsung SM-55 te kopen... Of het Philips instapmodel. Lastig kiezen, hoor...

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 11:52 ]

• RonaldMade
Nou, dan zou ik toch maar eerst een grondig wat onderzoek doen als je nog niet weet welke je wilt, een iRiver is namelijk heeeeeeeeel anders dan een philips of een samsung, vaak is de geluidskwaliteit van de iRiver het beste. (jaja ik heb zelf ook een iRiver IMP 400)

En er zijn nog wel meer leveranciers, ik zal ff eens zoeke en een lijstje maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit dus te denken aan die iRiver, de Samsung SM55 en de Philips EXP211. Dit zijn de drie A-merk-spelers van onder de 100 euro en NIET van Marquant of AudioSonic...

Is er trouwens iemand die de Philips EXP211 kent? Over die Samsung kan ik wel wat topics vinden, maar niet over de EXP211 (tenminste niet over watmet er van vindt).

Maar ja, wat ik over die iRiver lees: da's toch goed. Misschien moet ik dan toch wel die iRiver bestellen. Ik wacht wel ff op je lijstje!

• RonaldMade
Oke

Verder hebben we nog:

MMPORT in Enschede (verkoopt ook iRiver)
MP3shopper.nl in Rotterdam (verkoopt ook iRiver)

Dit zijn ook sites, maarja daar heb je geen imp50 staan op de site ? misschien ff een mail sturen. En anders is er ook nog een IMP 150, die is ook erg goed.

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 11:50:
mp3cdspeler zit in Oisterwijk, bij Tilburg. Net iets te ver dus...
Nog meer leveranciers...?

Edit: En mp3man.nl zit in Rotterdam. Meer leverancies kan ik niet vinden.

Maar ja, om dan toch maar de Samsung SM-55 te kopen... Of het Philips instapmodel. Lastig kiezen, hoor...
-te laat-

[ Voor 4% gewijzigd door XoiN op 07-07-2003 12:16 ]

Verwijderd

Ik heb zelf iriver producten inc. die imp 50 bij mediamarkt gezien in Rotterdam. Maar ik weet niet of er een mediamarkt is in jouw buurt en of die die ook heeft. (elke mediamarkt doet namelijk zelf beslissen wat ze in het assortiment hebben)
Pagina: 1