Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Titel zegt het al; ik weet dat MS zegt dat het niet kan. Dit is natuurlijk alleen maar een truukje om te zorgen dat je upgrade naar 98 en/of hoger...ik weet dat IE6 wel kan draaien op Windows 95, maar kan niet vinden waar...
Windows 95 is nodig voor een enkele applicatie die gebruikt wordt, maar het probleem is dat we de KvK site vaak gebruiken. (HTTPS e.d.) Die hebben sinds vorige week een script aangepast en die werkt niet meer op IE5.5!!
(Het gaat om de "uittreksel-pagina", waar je voor moet betalen).

Het installeren van een andere browser zou wel kunnen, maar liever IE6...

Iemand die dit voor elkaar heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
weet je zeker dat die applicatie niet kan draaien in een hogere versie van windhoos? Aangezien xp de optie heeft om programma's in win95, win98 / me en windows 2000 modus te draaien. Maar dit wil je natuurlijk niet weten. Heb je het al geprobeerd om ie6 te installeren op een windows 95 machine? welke versie van 95? standaard of versie b?

[ Voor 7% gewijzigd door Arunia op 07-07-2003 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zou gaan klagen bij de KvK, het is toch schandalig dat zo'n site op minimaal IE6 werkt.
Je kunt Mozilla proberen, als het daar op werkt, mooi, en anders wordt het schandaal nog groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirdupre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-04 09:36
svdmeer schreef op 07 juli 2003 @ 11:22:
Ik zou gaan klagen bij de KvK, het is toch schandalig dat zo'n site op minimaal IE6 werkt.
Je kunt Mozilla proberen, als het daar op werkt, mooi, en anders wordt het schandaal nog groter.
Ik vind het anders niet heel vreemd dat er nieuwere beveiligingstechnieken gevraagd worden, IE6 is nou eenmaal een stuk veiliger dan 5.5.... Ik kan me goed voorstellen dat de KvK beveiliging hoog in het vaandel heeft staan.
Als het alleen op IE6 werkt en niet op Mozilla kan je van een schandaal spreken, maar als het ook op Mozilla werkt zie ik het probleem niet....

[ Voor 13% gewijzigd door sirdupre op 07-07-2003 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De compatibiliteitsmodus van XP proberen lijkt me inderdaad handig, ook kan je iets aks VMWare gebruiken om Win95 binnen een moderner OS te draaien.

Maar goed, je vraag is hoe IE in W95 te installeren. Het is op het randje, maar het gaat toch om IE, dus WOS ---> Software Algemeen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Kan je ze anders niet mailen? IE 5.5 is nog niet zo heel oud en dat ze door een ander scriptje meteen ondersteuning voor 5.5 laten vallen is wel een beetje raar imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:46
Je moet eerst heel IE downloaden, en daarna in de inffile rommelen (staat ergens een bepaalde entry) om het te willen laten installeren.

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik ben wel erg nieuwsgierig naar de uitkomst van dit euvel.
Als je dit aan de gang gaat krijgen zouden er ook oplossingen te vinden moeten zijn om certificaten met patch-problemen weer binnen w95 kunnen werken.
Kan ik weer wat klanten gelukkig maken.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Technisch gezien zou het moeten kunnen: Windows 95 is op dezelfde technologie gebaseerd als Windows 98. Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd, maar het is me nog niet gelukt.
DirectX heeft het zelfde probleem.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Pagina: 1