MS vs Linux blaat reactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=805177
Die reactie mag wat mij betreft naar 0, grote bullshit. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Alex op 07-07-2003 11:11 . Reden: typo ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Schoffel, schoffel, schoffel. :)

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=805624
Die heeft van mij een trolletje gekregen want voor een grap is deze opmerking best wel mislukt. :)

[ Voor 27% gewijzigd door bazs2000 op 07-07-2003 11:01 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
bazs2000 schreef op 07 July 2003 @ 11:00:
Schoffel, schoffel, schoffel. :)

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=805624
Die heeft van mij een trolletje gekregen want voor een grap is deze opmerking best wel mislukt. :)
Dank + overheen gelezen :|
Overigens mag die reactie die ik hier post nog wel wat verder de kop ingedrukt worden hoor :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

[laat] Helaas, hij is nie meer modbaar..! :'( [/laat]

Ik moest ook wel zo lachen om deze onzin... :o
Als ik heel eerlijk ben, zou ik graag zien dat deze met PM-hulp in ieder geval een punt lager en wat mij betreft inderdaad ook naar 0 wordt gebracht. Deze kerel geeft er duidelijk blijk van dat hij noch de post goed begrijpt waar hij op reageert, noch snapt wat er überhaupt aan de hand is in het hele stuk.

Het is wat jammer dat alleen * Superdeboer gereageerd heeft. Er zijn zo te zien wel meer mensen bij geweest, maar er had toch meer kracht tegenaan gemoeten. 't Lijkt wel of de LM's een beetje de inspiratie kwijt zijn nu het gonst van de PM-geruchten? Voor hen dan: heren, het feit dat er nu vergaande ontwikkelingen zijn wat betreft de PM, betekent naar mijn idee niet dat er geen taak meer ligt voor ons hier in /16. Wat mij betreft wordt het nu extra gewenst dat wij onze mening hier geven, omdat de PM's dan hun krachtige acties op een bredere basis van consensus kunnen laten rusten; iets wat mij in het geval van drastische ingrepen een voordeel lijkt.

Kortom, doe allemaal weer een beetje gezellig mee enzo... ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Superdeboer schreef op 07 July 2003 @ 22:07:
[...]

Het is wat jammer dat alleen * Teckna gereageerd heeft. Er zijn zo te zien wel meer mensen bij geweest, maar er had toch meer kracht tegenaan gemoeten. 't Lijkt wel of de LM's een beetje de inspiratie kwijt zijn nu het gonst van de PM-geruchten? Voor hen dan: heren, het feit dat er nu vergaande ontwikkelingen zijn wat betreft de PM, betekent naar mijn idee niet dat er geen taak meer ligt voor ons hier in /16. Wat mij betreft wordt het nu extra gewenst dat wij onze mening hier geven, omdat de PM's dan hun krachtige acties op een bredere basis van consensus kunnen laten rusten; iets wat mij in het geval van drastische ingrepen een voordeel lijkt.

Kortom, doe allemaal weer een beetje gezellig mee enzo... ;)
sterker nog ik wil niet dat ieder draadje een PM moderatie nodig heeft omdat het allemaal scheef hangt! de PM is om bij te sturen daar waar het mis gaat, de trainingwieltjes onder de eerste fiets waar je op gefietst hebt. niet de brute motor waar je nu op aan het rijden bent, overigens kunnen we die motor altijd uit stal trekken ;) je merkt wel dat het allemaal in een luwte zit, vergeet niet het is nu de vakantie periode.. en we hebben veel lurkers :Y) zo weet ik bijvoorbeeld zeker dat Java hier nog regelmatig kijkt. maar amper reageert, kan en mag zeker.

Zonder de Molice kan de Powermod ook niet echt bewegen... U are needed! :P

dit alles even als reactie op het off-topic bericht dat supje hier had neergezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Als die verdomde Lieve Modjes niet aan hun werk gaan dan zwaait er wat, wat dat is moet ik nog even bedenken, maar het zal niet leuk worden!

En, maak ik indruk?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Beaves schreef op 07 July 2003 @ 23:16:
Als die verdomde Lieve Modjes niet aan hun werk gaan dan zwaait er wat, wat dat is moet ik nog even bedenken, maar het zal niet leuk worden!

En, maak ik indruk?
jij toch nooit altijd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Waar blijft de Power Moderatie? Hij staat nog 2,3 punt te hoog :|

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Net in #TMF:
[12:52:26] * RobinVreuls wilt hem wel naar de +1 zetten
[12:52:54] * Superdeboer gaat daar ook mee akkoord
[12:52:57] dat vind ik ook prima, 2 is iig te hoog
[12:53:01] idd
[12:53:20] done