☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
zorg wel dat als een document php moet uitvoeren, dat de extentie dan php is...!
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
De code is:gorgi_19 schreef op 07 July 2003 @ 10:48:
De code wordt niet uitgevoerd?En wij mogen nu raden WELKE code?
1
| <?php $pivot_dir='pivot/'; include_once 'pivot/extra/getref.inc.php'; ?> |
maar eigenlijk doet dit er niet toe want php-code in het algemeen wordt niet uitgevoerd op die pagina.
Nee, de betreffende code begint netjes met <?php en op de index-pagina werkt het prima.chem schreef op 07 July 2003 @ 10:48:
short php tags uitstaan?
/▌
ik zie toch echt een stukje code zonder <?php (maar <?) in je source staan: <? $table="ez_logezboo"; include ("../../webstats/write_logs.php"); ?>Marzman schreef op 07 juli 2003 @ 10:51:
[...]
De code is:
code:
1 <?php $pivot_dir='pivot/'; include_once 'pivot/extra/getref.inc.php'; ?>
maar eigenlijk doet dit er niet toe want php-code in het algemeen wordt niet uitgevoerd op die pagina.
[...]
Nee, de betreffende code begint netjes met <?php en op de index-pagina werkt het prima.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
P&W FAQ - Installatie/configuratie c.q. SA vragenIk twijfelde tussen dit forum en Professional Networking & Servers, hoop dat het hier goed staat.
Moved dus
Onderaan de pagina staat inderdaad ook nog <? , maar ook de andere die begint met <?php wordt niet uitgevoerd. En beide regels staan ook in de index.php waar ze wel worden uitgevoerd.chem schreef op 07 July 2003 @ 10:57:
[...]
ik zie toch echt een stukje code zonder <?php (maar <?) in je source staan: <? $table="ez_logezboo"; include ("../../webstats/write_logs.php"); ?>
[edit]
Heb het gewijzigd in
1
| <?php $table="ez_logezboo"; include ("../../webstats/write_logs.php"); ?> |
short_open_tag staat aan zie ik trouwens --> phpinfo
[ Voor 36% gewijzigd door Marzman op 07-07-2003 11:23 ]
/▌
[edit]
Het bleek inderdaad aan het cms te liggen. PHP in de templates van losse berichten bleek niet te werken. Nadat ik de code rechtstreeks in entry.php gestopt had werkte het wel.
[ Voor 20% gewijzigd door Marzman op 07-07-2003 17:59 . Reden: Probleem inmiddels verholpen ]
/▌