CMR 4

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Kijk, als je deze screenshots ziet van deel 4,
dan is deel 3 ineens niet meer leuk :(
De 206 en de Quattro zijn weer terug _/-\o_

Codemasters, genius at marketing

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:45

Fuelke

Forza Ferrari

En alweer komt ie een eerst voor de consoles en pas een half jaar later krijgen de PC gamers hem. Nou ja, ik vond CMR3.0 tegenvallen dus misschien is er wel hoop.

ff reactie op --MeAngry-- hieronder: nu wordt CMR4.0 voorgesteld als de opvolger voor de console versie en die zijn al bijna een jaar oud. (eik nog steeds relatief snel natuurlijk)

[ Voor 37% gewijzigd door Fuelke op 07-07-2003 10:31 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:24

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Weet je hoeveel dit wel niet lijkt op CMR3 :? Ik zie amper verschil in die plaatjes, CMR4 wordt, dat weet ik nu al, een veel te vlug nieuw uitgebracht deel dat te weinig vernieuwing biedt. Maar daarom zal ik het waarschijnlijk niet minder gaan spelen, want ik ben nu eenmaal grote fan van dit spel :)

Wat ze overigens weleens mogen doen is realistische bomen planten, die platte dingen zien er na 4 delen nog voor geen reet uit :(

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Fuelke schreef op 07 juli 2003 @ 10:18:
En alweer komt ie een eerst voor de consoles en pas een half jaar later krijgen de PC gamers hem.
Wie zegt dat? :?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:45

Fuelke

Forza Ferrari

http://www.codemasters.co...7ddb948f0c06c4a41542b9773
Wil je zien hoe Colin door de modder ploegt, het gravel doet opspatten en zijn wagen door de versnellingen trekt? Een spectaculaire in-game actiescène van Colin McRae Rally 04 staat nu online. Het filmpje is te zien en te downloaden via www.codemasters.com/colinmcrae04

Colin McRae Rally 04 verschijnt later dit jaar op PlayStation 2 en Xbox en belooft een nieuwe impuls te geven aan het genre van rallygames.

Colin McRae Rally 04 heeft meer wagens en rally modes dan voorgaande edities. Zo bevat Colin McRae 04 diverse 4-wheel drive, 2-wheel drive, Group B en Expert kampioenschappen. Daarnaast is de grafische engine behoorlijk ‘opgevoerd’ en zijn de omgevingen van de verschillende internationale rally’s gedetailleerder dan ooit. De replay camera’s zijn ook aangepast om de spectaculaire hoogtepunten in adembenemend detail weer te geven.

Colin McRae Rally 04 test de rally-vaardigheid van de speler en biedt een ongeëvenaarde race-ervaring. Maak alvast kennis met de adrenaline- pompende actie met behulp van het nieuwe filmpje. Je vindt het filmpje online via www.codemasters.com/colinmcrae04
En er is ook nog geen site voor de PC versie.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

FoggyFreek

I'm a llama again!

Tsja, het levert gewoon te weinig op om PC games te maken... daar gaan we weer.

-- Altijd blijven prutsen --

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Beetje te vroeg om over CMR4 te discussieren, en je startpost is ook niet acceptabel.
Ga hier maar verder: [rml][ PC] Colin McRae Rally 3.0[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.