Toon posts:

Hoe moet die TV nu op die Geforce

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Gainward Golden sampel Geforce met
Twin view en een TV out, maar hoe moet je nu een TV aan sluiten(wat voor stekker) en moet je dat nog speciaal instellen.
Moeten er dan speciale drivers geinstallerd worden.????????????
Uit de gebruiksaanwijzing bij de kaart wordt ik niets wijzer!!!!!!!!!!!!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
wat voor kaart heb je precies?
Als het goed heb je er een paar kabels bij gekregen

Je plugt de gele kabel in de gele uitgang op je kaart en de andere uitgang die sluit je aan op de tv
(het kan zijn dat je daar een scart stekker voor nodig bent)

Ik zit met het probleem dat ik niettegelijk beeld op mijn tv en mijn monitor kan krijgen
misschien weet jij daar de oplossing voor

Desnoods mailen we
(het mailadres bij mijn details is wel echt hoor!!!)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen kabels bij de kaart gekregen.
en zolang ik niet weet hoe ik hem dan aan moet sluiten kan ik jou vraag ook niet beantwoorden Binnetie.

• sanderb
  • Laatst online: 17:51
Ik heb ook vanavond maar eens mijn 2mx op de tv gehangen..zonder succes. Heb zowel pal b als pal g geprobeerd :(
Kabel is dezelfde die ik met mijn vorige pc gebruikte...composiet uit naar de scart van de tv. Hij werkt ook op die oude sis6326 :? waarom werkt dit nu gvd niet..
mx is een cardexpert. welk type weet ik niet..Ik krijg wel vaag zwart wit flakker beeld van mijn desktop, maar das tco niet wat ik zocht..

Dat je monitor en tv samen wil gebruiken kun je overigens instellen bij twinview. als ie op clone staat kun je voor elk van de twee apart aangeven welk output device eraan gekoppeld moet worden.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
ik heb een Hercules 3D Prophet II MX DDV en ik heb die aan de TV verbonden met een SVHS-kabel en een SVHS-naar-SCART converter. (f 25,- totaal) Werkt perfect.
Met de Detonator-drivers van nVidia kun je alles met je TV-out. Je moet 'm dan op Clone of Extended Desktop zetten. PAL-B en PAL-G werken allebei bij mij op m'n kleine Sony TV.
succes!

• Binnetie
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ja alles werkt nu ook bij mij heb driver versie 6.31 gedownload

BEDANKT
Pagina: 1