logitech internet navigator probleempje

Pagina: 1
Acties:

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb net dit mooie toetsenbord gekocht, nu staat alleen in de handleiding dat je ook met het toetsenbord de cd-lade kan openen dmv de F12 knop of de media knop. Nu opent de media knop bij mij alle medie programma's en de F12 my music.
Weet iemand of dit eigenlijk wel mogelijk is en zo ja hoe?
Oh en sinds ik dit toetsenbord heb krijg ik elke keer de melding nieuwe usb controller gevonden, maar dan kan hij hem niet installeren.
En nog 1 klein probleempje de next/play/pause knop werken alleen op een cd, is het ook mogelijk deze op winamp te laten werken?

Alvast bedankt!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
zat er geen software bij?

Strava | AP | IP | AW

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Met ITouch (de bijgeleverde software) kan je de functionaliteit van de verschillende knoppen instellen, dus ik zou hier eens kijken of alles wel goed ingesteld is.

Voor zover ik weet werkt de next/prev/play/stop knop niet met Winamp. :/

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• StephaN900
  • Niet online
Jawel die heb ik geinstalleerd itouch heet dat en daar kan ik ook knoppen mee aanpassen, maar ik vind geen manier om de cd-lade te openen.

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-07 00:10
Om het toetsenbord in winamp 3 te laten werken heb je geen itouch nodig, slechts een plug-in:
http://www.winamp.com/com....jhtml?componentId=125421

De cd-lade openen ben ik nog nooit tegengekomen......zoek naar eject zou ik zeggen. Zelf gebruik in geen logitech software meer vanwege problemen in XP met multi-users.

• StephaN900
  • Niet online
Hey die plug in werkte niet, maar door een regel in mijn itouch players.ini bestand te wijzigen werkt het nu wel:
eerst was het iets van winamp3=....studio.exe en nu ik het in deze heb veranderd werkt het allemaal :)
WinAmp3=key,winamp3.exe,STUDIO,xxx,xxx,X,C,V,Z,B,0,1,WinAmp 3
Nu nog die eject knop ;)

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
winamp werkt bij mij gewoon wel goed. Ik werk met winamp 2.81 en itouch 2.15 onder winXP. nooit problemen mee gehad...

• StephaN900
  • Niet online
ah ja maar misschien is het zo dat hij alleen bij winamp 3 v.d niet werkt. Maar overload werkt die eject knop wel bij jou?

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-07 00:10
Even nog over die plug-in, die is er vooral voor als je geen itouch wil gebruiken. Hij werkt pas nadat je hem geconfigureerd hebt bij API-KB page 0 bv. Je kunt dan zelfs je equalizer met je keyboard bedienen:) Eject helaas niet.
En oVeRLoaD, het werkt zeker als je de enige user bent. Gaan er meer inloggen, dan heb je al snel problemen. iTouch crasht voor tenminste 1 user (admin meestal) en je kunt andere problemen verwachten zoals het niet willen restarten vd PC etc. Voor Mouseware geldt hetzelfde. Helaas, maar logitech kan geen software maken.
Pagina: 1