Ik zet af en toe een kinderfilm over naar DVD voor mijn oomzegsters maar ik loop nu op tegen VBR MP3 geluid dat niet wordt geaccepteerd als ik wil coderen met TMPGEnc of CCE of welke tool dan ook
Als ik het door VirtualDub heenhaal, dan ontstaat er een groot verschil tussen audio en video, ak meteen aan het begin
Bij het afspelen is er geen probleem
Nandub accepteerd het bestand zonder te klagen over VBR maar kan het nog steeds niet goed doorzetten mbv de frameserver
Weet iemand een oplossing want ik zie steeds meer movies met VBR geluid
Oh draai Win XP met SP1 maar ben nu de Lamecodec kwijt, en als ik die installeer heb ik problemen met de Lameacm.acm (virtualdub crashed zodra je compressie van de audio wil instellen)
Als ik het door VirtualDub heenhaal, dan ontstaat er een groot verschil tussen audio en video, ak meteen aan het begin
Bij het afspelen is er geen probleem
Nandub accepteerd het bestand zonder te klagen over VBR maar kan het nog steeds niet goed doorzetten mbv de frameserver
Weet iemand een oplossing want ik zie steeds meer movies met VBR geluid
Oh draai Win XP met SP1 maar ben nu de Lamecodec kwijt, en als ik die installeer heb ik problemen met de Lameacm.acm (virtualdub crashed zodra je compressie van de audio wil instellen)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 10:32 ]