Sinds een tijdje kan ik mijn computer gewoon niet afsluiten als ik gewoon Start > Turn Off > Turn Off dan doet ie gewoon niks je kan gewoon verder gaan met waar je mee bezig was want afsluiten doet hij niet
nu moet ik hem steeds resetten als hij raar doet iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Hier al gekeken? Waar kan ik meer info vinden over afsluit problemen van XP?
Search gebruikt? Google gebruikt?
Kortom: Heb je zelf gezocht?
He...ken ik jou eigenlijk niet van Clubcharts?
Search gebruikt? Google gebruikt?
Kortom: Heb je zelf gezocht?
He...ken ik jou eigenlijk niet van Clubcharts?
[ Voor 11% gewijzigd door jagermeister op 07-07-2003 02:29 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
ik heb hier wel wat voor, zal hem effe uploaden en daarna hier posten.
edit:
http://home.wanadoo.nl/d-jay/shutdown.exe
werkt op dezelfde manier als het 'ingebouwde' shutdown commando in XP, maar schijnt op de een of andere manier beter te zijn. hoe dan ook, hij sluit bij mij sneller af als ik dit gebruik.
je kan de shutdown.exe van XP zelf niet overschrijven want dan word ie gewoon weer terug gezet op de een of andere manier. dus gewoon deze exe ergens neerpleuren waar je wilt, en dan shortcuts maken.
edit2:
hoe ik hem gebruik voor shutdown: shutdown -s -f -t 0
hoe ik hem gebruik voor reboot: shutdown -r -f -t 0
edit:
werkt op dezelfde manier als het 'ingebouwde' shutdown commando in XP, maar schijnt op de een of andere manier beter te zijn. hoe dan ook, hij sluit bij mij sneller af als ik dit gebruik.
je kan de shutdown.exe van XP zelf niet overschrijven want dan word ie gewoon weer terug gezet op de een of andere manier. dus gewoon deze exe ergens neerpleuren waar je wilt, en dan shortcuts maken.
edit2:
[ Voor 92% gewijzigd door mjszwo op 07-07-2003 02:38 ]
Je kunt de shutdown.exe van Windows XP wel degelijk vervangen, alleen met een omweg. Je moet het namelijk via de CD-Rom van WinXP doen en dan kiezen uit het CD-Rom menu voor de repair optie. Hiermee kom je dan in een command prompt. Overschrijf in dit commando prompt de shutdown.exe over en dan zou het moeten werken. Eventueel kun je (wel aanbevolen) meteen even kijken bij de cache mappen van WinXP op je HD of daar niet toevallig een kopie staat van de originele, zo ja, dan moet je die wissen, anders wordt het alsnog terug geschreven.Caponi schreef op 07 July 2003 @ 02:34:
ik heb hier wel wat voor, zal hem effe uploaden en daarna hier posten.
edit:
edit2:
Of het verstandig is om het uberhaupt te vervangen is dan weer de 2de vraag.
[ Voor 4% gewijzigd door Godjira op 07-07-2003 02:44 ]
Thanks, alleen die je nu als shutdown gebruikt is de computer op Standby zetten weet je ook de code om het helemaal af te laten sluiten?Caponi schreef op 07 July 2003 @ 02:34:
je wilt, en dan shortcuts maken.
edit2: