tvout 1e clip ok 2e clip tvout weg?

Pagina: 1
Acties:

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:36

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
in de hooiberg van de tvout topics heb ik dit probleem nog niet eerder gezien, maar ik heb er wel last van

wanneer ik een fragment afspeel op m'n tv (divxg400/tvtool/nvidia progje allen geprobeerd) speelt het 1e fragment gewoon af op de tv zoals het hoort, echter wanneer ik de speler op herhalen heb staan, of een 2e fragment in de speellijst heb staan wordt deze alleen op m'n monitor afgespeeld... en da's dus nie de bedoeling!

is hier een oplossing voor?

winxp GF4400ti det 43.51/42.70/en vele anderen :'(

[ Voor 8% gewijzigd door steveman op 07-07-2003 01:40 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
welja ik zou toch niet de enige zijn? *kick*

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Met welk programma speel je het af op de tv? Mediaplayer? microdvd?..misschien eens een ander afspeelprogje nemen.

• the_RJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

the_RJ

Banana Hammock!

Je gebruikt dus de NVidea drivers? van welk merk is je videokaart dan, bijv. Asus heeft eigen drivers voor zijn kaarten die een stuk beter zijn dan die van NVidea

het afspeelprogje lijkt me niet z'on probleem, boeit denk ik niet. Probeer het misschien een keertje bij een andere TV (mocht die geen aansluiting hebben voor je kabels, moet je effe z'on verlengstuk voor je video-uitgang halen/lenen (zit bijv. al bij een Nintende 64))

System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-07 00:10
Het kan wel degelijk aan de player liggen. Overlay failed op dat moment.
Probeer PowerDVD 4. Dat is de enige (bij mij tenminste) die nooit weigert.
Ik neem aan dat je standaard mediaplayer gebruikt?

• amontillado
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-08 23:16
kan geloof ik komen door de mediaplayer icm divxg400, die geeft de overlay met een kleine vertraging vrij en daardoor kan de nieuwe/herhaalde clip daar geen gebruik van maken.
Je kunt proberen eens een andere mediaplayer te gebruiken, bv zoomplayer, of divxg400 niet gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door amontillado op 10-07-2003 00:11 . Reden: foutje ]

"All that we see or seem, is but a dream within a dream" E.A. Poe

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
het werkt ! met zoomplayer gaat alles okidoki (stomme windows MP:p)

bedankt jongens

Pagina: 1