Mijn vriendin heeft nu wel hele rare problemen met haar pc.
Als ze even aan het werk is gaat ineens zonder aantoonbare reden haar monitor op zwart om vervolgens weer aan te springen. Als de monitor de reboot heeft gehad dan kan ze een paar tellen iets meer aanklikken (systeem is gewoon een paar seconden dood).
Wanneer ze eindelijk iets opgestart heeft gekregen gebeurt het regelmatig dat de pc gewoon spontaan geheel uitgaat (dus niet reboot deze functie is nl al overgezet naar toon bsod ipv reboot).
Ik heb al de mijn bekende tests uitgevoerd:
- memtest
- f-prot virusscan buiten windows om.
- andere videokaart
- monitor kabel verwisseld
- ndd (norton diskdoctor vanuit dos omgeving)
- fsck van windows zelf
- fsck mbv knopix
- maxtor powermax om hdd te testen
Uit niets bleek dat er ook maar een probleem was danwl hardware matig danwel software matig.
Er zijn vandaag ook geen programma's bij geinstaleerd en alle programma's zijn uptodate.
Wie heeft er een idee wat hier aan de hand kan zijn
of word het toch de ghostbusters bellen
Als ze even aan het werk is gaat ineens zonder aantoonbare reden haar monitor op zwart om vervolgens weer aan te springen. Als de monitor de reboot heeft gehad dan kan ze een paar tellen iets meer aanklikken (systeem is gewoon een paar seconden dood).
Wanneer ze eindelijk iets opgestart heeft gekregen gebeurt het regelmatig dat de pc gewoon spontaan geheel uitgaat (dus niet reboot deze functie is nl al overgezet naar toon bsod ipv reboot).
Ik heb al de mijn bekende tests uitgevoerd:
- memtest
- f-prot virusscan buiten windows om.
- andere videokaart
- monitor kabel verwisseld
- ndd (norton diskdoctor vanuit dos omgeving)
- fsck van windows zelf
- fsck mbv knopix
- maxtor powermax om hdd te testen
Uit niets bleek dat er ook maar een probleem was danwl hardware matig danwel software matig.
Er zijn vandaag ook geen programma's bij geinstaleerd en alle programma's zijn uptodate.
Wie heeft er een idee wat hier aan de hand kan zijn
of word het toch de ghostbusters bellen