voedingsproblemen?

Pagina: 1
Acties:

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 15:48
Heb nu al een tijdje een met een papst fan gemodde a-open voeding draaien die standaard bij mij HQ-008 zat alleen de laatste dagen moet ik vaak drie keer ofzo rebooten voordat ie eindelijk in wondows terechtkomt.
Nu viel me op dat mn 12 lijn op 11.31 draait zelf vind ik dit een tikkie te laag en zit volgens mij ook buiten de specs. Kan dit de reden zijn dat ik vaker moet booten om in windows terecht te komen?

En dan de tweede vraag een voeding valt zeker buiten de garantie als je er een andere fan in hebt gestopt? ;)

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
nadd schreef op 07 July 2003 @ 01:16:
Heb nu al een tijdje een met een papst fan gemodde a-open voeding draaien die standaard bij mij HQ-008 zat alleen de laatste dagen moet ik vaak drie keer ofzo rebooten voordat ie eindelijk in wondows terechtkomt.
Nu viel me op dat mn 12 lijn op 11.31 draait zelf vind ik dit een tikkie te laag en zit volgens mij ook buiten de specs. Kan dit de reden zijn dat ik vaker moet booten om in windows terecht te komen?

En dan de tweede vraag een voeding valt zeker buiten de garantie als je er een andere fan in hebt gestopt? ;)
Op bijde vragen ja

Is tevinden in search ;)

Maar goed, als hij idle al 11.31 is dan moet je toch echt eens een andere voeding kopen ja.

Als je stilte wilt zou ik zelf voor een zalman voeding gaan, die zijn erg sterk en ook nog eens heel stil :)

400 watt http://www.tweakers.net/pricewatch/52024
300 watt http://www.tweakers.net/pricewatch/19547

edit:
Als je na 3x rebooten in xp bent, is hij verder dan stabiel ? of dropt je voltage dan ook nog vaak en hangt je pc wel eens ?

[ Voor 9% gewijzigd door Roberto op 07-07-2003 09:28 ]

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 15:48
Het rare is dat hij eenmaal in XP gewoon hardstikke stabiel draait en niet onderuit gaat. Lijkt erop dat alleen het booten als de schijven aan moeten springen te veel power kost.

Toch maar even mn Q-Tec erin zetten om te kijken of dit mn problemen oplost.