Ik ben een baybus aan het ontwerpen. Ik wil dit geheel in een behuizing van plexi-glas gaan bouwen. Maar ik heb niet alle afmetingen van een 5-1/4 behuizing.
Ik weet het, een hoop dingen kun je opmeten (wat ik ook heb gedaan met hoogte en breedte). Maar waar mij het om gaat is de afstanden van de schroefbussen. Dit kan ik niet precies meten omdat je het vanuit het midden moet opmeten.
Waar mij het om gaat:
- De afstand tussen de 4 schroefbussen.
- De afstand vanaf de voorkant tot de eerste 2 schroefbussen.
- De afstand vanaf de onderkant/bovenkant tot de schroefbussen.
Zijkant van een 5-1/4 drive
ja, ik weet het, t is een hoge drive geworden
0 = schroefgaten
Ik moet dus afstand A, B, C, D en E weten (allemaal tot het midden van het schroefgat).
Ik heb het in OH gezet, omdat het niet direct met casemodden/electronica te maken heeft. Indien wel, dan vraag ik de desbetreffende mod om mn topic te moven
Ik weet het, een hoop dingen kun je opmeten (wat ik ook heb gedaan met hoogte en breedte). Maar waar mij het om gaat is de afstanden van de schroefbussen. Dit kan ik niet precies meten omdat je het vanuit het midden moet opmeten.
Waar mij het om gaat:
- De afstand tussen de 4 schroefbussen.
- De afstand vanaf de voorkant tot de eerste 2 schroefbussen.
- De afstand vanaf de onderkant/bovenkant tot de schroefbussen.
Zijkant van een 5-1/4 drive
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| ______________________________________________________ | | | | c | | | | --a-- 0 --b-- 0 | | | | e | | | | --a-- 0 --b-- 0 | | | | d | | |_____________________________________________ |
ja, ik weet het, t is een hoge drive geworden
0 = schroefgaten
Ik moet dus afstand A, B, C, D en E weten (allemaal tot het midden van het schroefgat).
Ik heb het in OH gezet, omdat het niet direct met casemodden/electronica te maken heeft. Indien wel, dan vraag ik de desbetreffende mod om mn topic te moven
[ Voor 6% gewijzigd door M14 op 07-07-2003 10:35 ]
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)